haha, ik zat erop te wachtensander vw schreef:mooie collectie broertje
Giel's collectie
- Dodo
- Lid
- kokstok
- Lid
Hallo Giel, mooie items heb je. Ik herken een aantal items van je die je al op het wehrmacht forum had gepost. Kun je een close up maken van je bronzen infanterie sturmabzeichen met het zakje en is het etui van het flugzeugfuhrer abzeichen orgineel? Het enige wat pijn aan mijn ogen doet is het etui van je KvK.
groeten René.
groeten René.
COUNT YOUR BLESSINGS.
- gilles
- Lid
- Giel
- Lid
Hallo René, dat zijn drie fake items, het IAB zakje (wist ik eerst nog niet), het doosje van de kvk, en het doosje van de fliegzeugfuhrer abzeichen. Ik kreeg ze er gratis bij, en anders liggen die items zo verloren, vooral de ff abzeichen. De KvK daarentegen is een zeer zeldzaam stuk, een L/15 Schinkle, er zijn twee mensen die me er al een pak geld willen voor geven, meer dan het dubbele . De fliegzeugfuhrer is een zeer laat oorlogse BSW, met zijn origineel bijhorende document. Ik maak zo meteen foto's.kokstok schreef:Hallo Giel, mooie items heb je. Ik herken een aantal items van je die je al op het wehrmacht forum had gepost. Kun je een close up maken van je bronzen infanterie sturmabzeichen met het zakje en is het etui van het flugzeugfuhrer abzeichen orgineel? Het enige wat pijn aan mijn ogen doet is het etui van je KvK.
groeten René.
- Miesjel
- Lid
Giel, ga eens kijken bij de plaatselijk postzegel/muntenhandel daar hebben ze dat soorten dingen wel.
Prachtige items zie ik daar liggen trouwens, ga vooral zo door en je hebt binnen no-time een klein museum
Prachtige items zie ik daar liggen trouwens, ga vooral zo door en je hebt binnen no-time een klein museum
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Ruben
- Lid
Ie heeft veel geld uitgegeven en ook al veel geluk gehad . Neem dat van me aanV1Holland schreef:Hallo Giel,
Hoe lang heb je erover gedaan om zo'n verzameling compleet te krijgen?
En hoe lang deedt je over de medaille's om ze zoveel te hebben?
met vriendelijke groet,
V1Holland
War is something human...
- Mooyman
- Lid
- Giel
- Lid
- Mooyman
- Lid
Betekend dat jullie wel ruzie gaan krijgenGiel schreef:Jawel... komt later nog wel eens op het forum over wat we gaan krijgenMooyman schreef:Interessante items in je verzameling Giel, de ene broer vult de andere mooi aan.
Sander zijn gebirgsjäger met Giel zijn medailles, zo hebben jullie nooit ruzie om een item .
Collector of uniforms of the enemy