Bij deze een paar snap shots van mijn "oude collectie" , de foto's zijn van vorig jaar en begin dit jaar, ondertussen heb ik weer wat atributen aangeschaft en heb me diorama nu heel anders ingericht!!
Vergeef me voor de kinderbehang maar dat moet ik nog steeds witten en dan komt er een afbeelding van de DZ/LZ op de muur, maar voor nu dus kinderbehang

Ok de oude collectie pictures!!

Afgebeeld op de eerste foto is mijn trots van mijn collectie!!
Red on Green on GoGoGo
Een complete British parachutist 1st British Airborne
Hij draagt een complete X-Type parachute (komt van heelsum DZ zak is van 1946, is na de oorlog hersteld)
Heeft jammer genoeg een repro Leg bag (onvindbaar en onbetaalbaar origineel) maar ik zoek door en spaar door wie weet ooit!!
Verder is alles origineel en gedateerd!!
Afbeelding B is mijn nu ondertussen Signaller (duidelijker op andere foto)hij draagt een 1944 BD en de straatnamen en parachute en pegasus zijn allemaal origineel alleen heb ik jasje zelf in elkaar gezet!!
Hij draagt een 1945 Bergen rugzak en de BD trousers zijn ontdaan van de linkerbeenzak, dit werdt vaak door officieren gedaan!!
Ondertussen heb ik de parachutist uit elkaar gehaald en verandert in een footsoldier, de signaller is bijna compleet!!
Op de grond ligt een bleke R.A.F. Pilot, hij ligt op een para stretcher en in een Airborne slaapzak, de vlieger heeft een squadron leader uniform aan met hoge onderscheidingen, zelfs Battle of Britain Leaf!
Hij draagt voor de rest complete vliegerhelm met koptelefoon en zuurstofmasker, heeft ook mooie set jachtvlieger laarzen aan