Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wie verzamelen dan allemaal Brits? aangezien (al) 10 leden op Brits/Canadees hebben gevote. De helft weet ik wel, de andere helft niet. Zou graag met hen contact willen hebben. Bij deze; Mensen die Brits/Canadees verzamelen, willen die zo aardig zijn mij een PB te sturen?
Ik verzamel pas 20 jaar Amerikaans. Duits was te duur (toen al)en Engels dat verzamelde niemand dat lag alleen in de rommel bakken, dus werd het Amerikaans.
seabee schreef:Ik verzamel pas 20 jaar Amerikaans. Duits was te duur (toen al)en Engels dat verzamelde niemand dat lag alleen in de rommel bakken, dus werd het Amerikaans.
seabee schreef:Ik verzamel pas 20 jaar Amerikaans.
Pas 20 jaar .
mzzl
Darryl
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Tja, Seabee, wij zijn hier de 'senioren'.......
Johan
Aan jullie de nobele taak jullie kennis over te brengen op de nieuwe generatie
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
seabee schreef:Ik verzamel pas 20 jaar Amerikaans. Duits was te duur (toen al)en Engels dat verzamelde niemand dat lag alleen in de rommel bakken, dus werd het Amerikaans.
Heb je foto's van je collectie??
Mijn Kamer is op dit moment een zooitje ivm een verbouwing, als het weer toonbaar is zal ik wel wat foto's op het forum plaatsen.
Tja, Seabee, wij zijn hier de 'senioren'.......
Johan
En ik voel me nog zo jong Een voordeel wij hebben nog in een goede tijd het grootse deel van de collectie aangelegd.Prijs en kwaliteit waren nog in verhouding. Als ziet wat ze tegenwoordig durven te vragen voor een stukje afgedragen webbing, om over mint conditie nog maar te zwijgen.
Jah daar hebben jullie het mazzel mee gehad! De prijzen schieten gewoon omhoog nu. Toen ik met hat Canadees begon was daar toen nog niet zoveel interesse in als nu. Ik begon net voor die periode dat iedereen opeens Canadees wilde. Die prijzen zijn nu ook flink omhoog geschoten.
Ik ben ook 1 van de 10 die Brits/Canadees verzamelt, al ben ik nog een newbie, want verzamel pas in totaal een maand of 5 maar sinds 1,5 maand Engels.
Daarvoor spaarde ik Duitse medailles.
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44 Tommy-Talk.com
Even een tussenstand :
1 plaats, Amerikaans
2 plaats, Engels / Duits
3 plaats, Overige Ned Frans enz
mzzl
Darryl
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.