Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vraag me af wat je er aan hebt aan de muur?
Alleen omdat je tijdens het online-gamen dan er naar kan kijken ofzo?
Koop dan inderdaad een mooie poster of een replica...
Airsoft is in Belgie legaal, dus dat lijkt me een mooie optie (ookal zijn die dingen ook nog f*cking duur).
Dit is een nederlands forum, dus ik vraag mij af iemand hier zo gek is om wapens aan te bieden. Geheel tegen de nederlandse wet! (ook al ben je belg)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Marc 82 Recon schreef:nou hij vroeg hoe hij eraan geraakte he :p
Niet hier dus
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Marc 82 Recon schreef:nou ja we kunnen hem gerust enkele tips geven ik wist niet dat dat ook tegen de wet was in nederland?
dat zeg ik toch niet?
Ok, tips:
- Wacht totdat je 18 bent
- Zorg voor een goed betaalde baan
- Regel een wapenvergunning
- Ga netwerken
Succes!