Mijn Frankrijk/D-Day display
-
- Lid
- Gegeven: 5 keer
- Ontvangen: 2 keer
Mijn Frankrijk/D-Day display
Hier mijn display die zo goed als af is post dit meer omdat ik erg trots ben e benieuwd naar andere mensen hun mening maar ook of er verbeter punten zijn die zijn altijd welkom. Het grootse stuk van mijn display is een Wehrmacht Oberfeldwebel van het 352ste infanteriedivisie in de 916ste Panzergrenadier regiment en de Amerikaanse soldaat is geïnspireerd van de Film Saving Private Ryan John H Miller die een Captain was in de 2nd rangers
Laatst gewijzigd door John Miller op 29 jan 2022, 21:21, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
- Gegeven: 18 keer
- Ontvangen: 31 keer
Verplaatst van Militaria verzamelen naar Gecombineerde collecties op 29 jan 2022, 20:45 door asjemenou
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 37 keer
- Ontvangen: 80 keer
Re: Mijn Frankrijk/D-Day display en stukje Oost Front
Mooi hoor.
Zo'n zittende mannequin heeft wel wat vind ik. Het is ook zeker mooi om zo'n soldaat iets in de handen te laten vasthouden.

Zo'n zittende mannequin heeft wel wat vind ik. Het is ook zeker mooi om zo'n soldaat iets in de handen te laten vasthouden.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
-
- Lid
Re: Mijn Frankrijk/D-Day display en stukje Oost Front
Ah wat leuk dat je dat zegt vond ik zelf ook zie ik niet al te vaak en super bedankt voor je bericht
-
- Lid
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Re: Mijn Frankrijk/D-Day display
Ziet er goed uit, verzorgde display en ruimte. 

Laten we het vooral gezellig houden! 

De ranger heeft zijn leggings aan de verkeerde benen aan. De veters horen aan de buitenkant van het been en de gesp aan de voorzijde.
En het ijzeren kruis van de Duitser werd in het veld niet om de nek gedragen. (Behalve in speelfilms.) Tenzij net uitgereikt gekregen.
En het ijzeren kruis van de Duitser werd in het veld niet om de nek gedragen. (Behalve in speelfilms.) Tenzij net uitgereikt gekregen.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
-
- Lid
Bedankt zal de gaiters goed doen en ik weet van het ijzerenkruis het is puur voor mooiheid van de displayJim schreef: ↑06 feb 2022, 11:11 De ranger heeft zijn leggings aan de verkeerde benen aan. De veters horen aan de buitenkant van het been en de gesp aan de voorzijde.