Betaling Object Amerika

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

De verzendingskosten voor dat shirt was $4.00 ,maar het shirt is dan wel niet zo dik als een m43 jasje,want dat shirt kun je beter opvouwen zegmaar.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

De verzendkosten van Amerika naar Nederland verschilt heel erg per regio is mijn ervaring. Ik ben altijd tussen de 10 en 20 dollar kwijt aan verzending via Airmail. Economy Surface Mail duurd mij te lang en de kans is groot dat je pakketje kwijt raakt. Insurance is ook altijd handig om erbij te nemen. Dit kost je nog geen 2 dollar extra, maar kan je veel geld besparen!
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Soms kost het voor Amerikanen heeeel erg veel moeite om een internationaal adres op een pakketje te zetten.
Dan moet je 10 dollar extra betalen, stelletje arses. :|


Of "Will ship to United States only"... en dan vraag je of hij/zij niet toevallig ook naar Holland wil verschepen en dan krijg je:
"Yeah, sure... I love Holland, bla bla bla"

Zet dan gewoon Will ship to US and Holland :P

:wink:
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

TD mjah sommige amerikanen zijn nogal dikke nekken en daar moet je het gewoon vriendelijk aan vragen meestal zijn er dan geen problemen zolang je alle kosten vergoed :p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ship to US only is een default instelling van Ebay.com die vele verkopers niet aanpassen....

Johan
29th Let's Go!!!!!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

19 van de 20 verkopers wil wel gewoon versturen naar Nederland. Als je eens doorvraagt via email heb ik een aantal keren teruggemaild dat ze heel graag naar Nederland willen sturen. Dit gewoon omdat wij ook in Irak zitten. toch nog één voordeel van de Irakgangers..
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

779 schreef:19 van de 20 verkopers wil wel gewoon versturen naar Nederland. Als je eens doorvraagt via email heb ik een aantal keren teruggemaild dat ze heel graag naar Nederland willen sturen. Dit gewoon omdat wij ook in Irak zitten. toch nog één voordeel van de Irakgangers..
Mijn ervaring ook. Er zijn er wel diverse die absoluut niet naar Frankrijk of Duitsland sturen.

Gewoon even vriendelijk vragen.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

nou ik als BELG heb ook nog geen enkel probleem gekend :p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
onne
Lid
Berichten: 147
Lid geworden op: 17 okt 2004, 18:13

Bericht door onne »

Internationale betalingen doen de banken niet meer (ook geen betaalkaarten bij de postbank). Hiervoor is bij de postbank Western Union in de plaats gekomen. Op hun site kun je kijken hoeveel je kwijt bent per verzonden bedrag. Onder de 100 euro is dit geloof ik zo'n 12 euro.

Goedkoper is betalen via Paypal. Dit kost alleen de verkoper extra geld (wat hij je overigens vaak doorrekend bij de shipping costs). Om geld te versturen via Paypal hoef je geen credit card te hebben. Je kunt ook geld storten op je paypal account. Dit kun je vinden onder het kopje add funds op de paypal site. Je hebt dan echter geen "confirmed" adres, maar de meeste verkopers vinden dit niet erg.
Plaats reactie