Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mooyman, ziet er leuk uit jouw nieuw gerief, een kriegsmarine soldaat aan het verzamelen?
ik vind het echt wel super dat die 2 k98 tasjes van de zelvde maker zijn en van de kriegsmarine, mag ik vragen wat ze gekost hebben?
sander vw schreef:mooyman, ziet er leuk uit jouw nieuw gerief, een kriegsmarine soldaat aan het verzamelen?
ik vind het echt wel super dat die 2 k98 tasjes van de zelvde maker zijn en van de kriegsmarine, mag ik vragen wat ze gekost hebben?
Hallo Sander,
Al deze uitrusting is voor mijn Kriegsmarine Küstenartillerie man die ik al eens op dit forum heb getoond.
Deze zet koste, schrik niet, 180 euro maar daar ik bij de verkoper ook de KM Y riem kocht kon ik een korting van 30 euro op beide items bedingen.
Y riem koste 175 euro maar betaalde voor beide items 325 euro.
SiNiStEr schreef:Mijn laatste aankoop: Een Japanse katana uit ww2, hij is toen allleen voor de sier gedragen, dit kun je zien aan het feit dat er een houten schede(van rozenhout) bij zit en geen leren zoals bij de katana's die wel gedragen werden in de veldslagen.
Wat is de marktwaarde van een katana zoals deze?
Mooie aanwinst trouwens
Dank je , maar ik weet niet precies wat de marktwaarde van deze katana is. Die van mij heeft in ieder geval zo ongeveer 120 EUR. gekost.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
als je veel ziet, herken je soms iets ongemerkt, maar dat duurt even.
Ik geloof inderdaad dat jij als verzamelaar van zwaarden uit die tijd er en redelijk goed zicht op hebt en dat zou dus betekenen dat mijn aankoop niet uit die tijd stam of een zeeeeeer goed aankoop is geweest. Maar het maakt me ook niet eens zoveel uit, ik ben er blij mee en ik heb er geen belachelijk hoge prijs voor betaald dus...
(P.S. seabee, ik heb het stukje bamboe nog niet kunnen ontdekken.)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
ME262 30mm PanzerSprengranate ZEER zeldzaam, doordat de geleidebanden van koper zijn is dit waarschijnlijk een experimentele patroon geweest, omdat alle geleidebanden laat in de oorlog van staal waren en alleen BELANGRIJKE/EXPERIMENTELE patronen met koperen geleideband werden gemaakt
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
RelicHunter44 schreef:ME262 30mm PanzerSprengranate ZEER zeldzaam, doordat de geleidebanden van koper zijn is dit waarschijnlijk een experimentele patroon geweest, omdat alle geleidebanden laat in de oorlog van staal waren en alleen BELANGRIJKE/EXPERIMENTELE patronen met koperen geleideband werden gemaakt