Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben zojuist terug gekomen van de Verzamelaars Jaarbeurs in de jaarbeurs in Utrecht. Heel veel boeken, platen, speelgoed en curiosa. In die curiosa is heel wat (kleine) militaria te vinden; voornamelijk Duits. Ik heb echter deze US 2 stafkaarten van het Oost- en Zuidoost Duitsland op de kop kunnen tikken. Ze zijn ongeveer 66 x 92 cm groot, in mint conditie en ik heb 5 euro betaald voor de 2 kaarten samen.
earlymb schreef:Ik ben zojuist terug gekomen van de Verzamelaars Jaarbeurs in de jaarbeurs in Utrecht. Heel veel boeken, platen, speelgoed en curiosa. In die curiosa is heel wat (kleine) militaria te vinden; voornamelijk Duits. Ik heb echter deze US 2 stafkaarten van het Oost- en Zuidoost Duitsland op de kop kunnen tikken. Ze zijn ongeveer 66 x 92 cm groot, in mint conditie en ik heb 5 euro betaald voor de 2 kaarten samen.
Grtn
David
GVD, ik was daar ook, maar niet gezien... lag het bij curiosa?
Ja, bij een man die vooral in bajonetten deed. Hij had een hele stapel liggen, maar de meeste waren kaarten van Spanje, en een paar van Polen. Deze gaan in mijn M1938 map pouch .
RelicHunter, pas op met de lichtgevende verf, die is redelijk radioactief. De oude wijzerplaten werden vroeger met radium ingekleurd.
Leg de instrumenten op redelijke afstand van je bed. Verder mooie instrumenten trouwens.