Betaalbare wapens
-
timwijgerde
- Lid
Betaalbare wapens
Beste mensen,
kijk eens op http://www.hesvanzweeden.nl/webshop/nl/dept_35.html
Hier zijn duitse, russische en engelse geweren te koop voor redelijke prijzen.
Tim
kijk eens op http://www.hesvanzweeden.nl/webshop/nl/dept_35.html
Hier zijn duitse, russische en engelse geweren te koop voor redelijke prijzen.
Tim
- Do not think only upon their passing, but remember the glory of their spirit -
(Colleville-sur-mer memorial sign)
(Colleville-sur-mer memorial sign)
- Michael
- Lid
- Contacteer:
-
Skylighter
- Lid
- Michael
- Lid
- Contacteer:
- Michael
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid
Ben zelf in die winkel geweest, die kopen die wapens gewoon op, deze mensen zijn prima te vertrouwenen, je krijgt zelfs een certificaat bij de aankoop van zo'n geweer waarop de echtheid word gegarandeerd. En jah de wapens zijn echt uit ww2, dacht ik

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Robin V
- Lid
- Stijn
- Lid
Dat woord gebruiken we in Nederland niet.
Qua uiterlijk is er geen verschil tussen een Preduzece 44 en een originele Duitse Mauser K98k maar die eerste is een door het Joegoslavische leger overgenomen Duitse Mauser die opnieuw gestempeld is en waar de (zichtbare) Duitse stempels van weggehaald zijn.
Die meneer heeft gewoon even hetzelfde plaatje gebruikt maar verder is er geen verschil tussen die K98k's.
En tegenwoordig is 300 zo ongeveer de gemiddelde prijs voor een mooie originele K98k. Als iemand ze goedkoper weet te vinden hoor ik het graag!
Stijn
Qua uiterlijk is er geen verschil tussen een Preduzece 44 en een originele Duitse Mauser K98k maar die eerste is een door het Joegoslavische leger overgenomen Duitse Mauser die opnieuw gestempeld is en waar de (zichtbare) Duitse stempels van weggehaald zijn.
Die meneer heeft gewoon even hetzelfde plaatje gebruikt maar verder is er geen verschil tussen die K98k's.
En tegenwoordig is 300 zo ongeveer de gemiddelde prijs voor een mooie originele K98k. Als iemand ze goedkoper weet te vinden hoor ik het graag!
Stijn
- Mooyman
- Lid
Altijd als ik in de buurt van Arnhem ben, het zij na een beurs bezoek in Duiven, dan ga ik even langs Hes van Zweeden.
Altijd leuk om even te kijken en heel soms heeft hij iets interessants liggen, wel vind ik de prijzen eerder aan de hoge dan de lage kant.
Zo'n Mosin Nagant voor 185 euro vind ik dan ook behoorlijk aan de prijs en ben overtuigt dat je die op een beurs veel goedkoper kan vinden.
Altijd leuk om even te kijken en heel soms heeft hij iets interessants liggen, wel vind ik de prijzen eerder aan de hoge dan de lage kant.
Zo'n Mosin Nagant voor 185 euro vind ik dan ook behoorlijk aan de prijs en ben overtuigt dat je die op een beurs veel goedkoper kan vinden.
Collector of uniforms of the enemy