Hoe werkt Paypal?
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
Hoe werkt Paypal?
Zou een van jullie het in een paar zinnen duidelijk willen omschrijven?
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
-
- Lid
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
via je bankrekening:
je moet geld overzetten op je paypal account voor je ermee kunt betalen
via je creditcard:
hier kunnen ze dit niet zien maar je creditcard maatschappij betaald en jij betaald terug aan je creditcard maatschappij dusja als jij je creditcard maatschappij niet betaald krijg je problemen met hen niet met paypal :p
je moet geld overzetten op je paypal account voor je ermee kunt betalen
via je creditcard:
hier kunnen ze dit niet zien maar je creditcard maatschappij betaald en jij betaald terug aan je creditcard maatschappij dusja als jij je creditcard maatschappij niet betaald krijg je problemen met hen niet met paypal :p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
- earlymb
- Lid
- Ontvangen: 20 keer
- Contacteer:
Je kunt in een aantal verschillende valuta betalen; paypal boekt gewoon de tegenwaarde in euro's naar de dan geldende koers af van je rekening/creditcard. Ik gebruik het ook, met de creditcard van m'n vader. Ik betaal een voorwerp, en boek meteen het exacte bedrag in euro's van mijn rekening naar die van m'n vader. Gaat prima zo.
Grtn
David

Grtn
David
- Jurrie
- Moderator
Je kan tot 750 euro zonder een creditcard. Als je dus 750 euro betaald hebt met een creditcard moet je er 1 opgeven..Marc 82 Recon schreef:het kan via creditcard of via bankrekening
Maar er komt over een tijdje een Nederlandse PayPal en daar hoeft dat niet..maar voor nu is dat wel een beetje irritant
Jurrie
De nieuwste campagne op Kitmaker Benelux; "Stars Of The Benelux". Aanmelden? Klik op de link. Meer info? Ga naar het campagne topic
-
- Lid
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
- onne
- Lid
Je moet geen kaart nummer invoeren. Dat is alleen wanneer je credit card hebt. Als je die niet hebt, dan kun je geld overmaken van je bankrekening naar je paypal account. Dit doe je door in het paypal menu bij "add funds" ofzo te kijken. Hier staat paypal's bankrekeningnummer in Nederland en hier stort je het dan op.
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
Deze melding heb ik:
Your PayPal account is Unverified. This means that you have not yet completed your enrollment in the Expanded Use Program.
Als ik klik op "Get varified", dan kom ik bij dat scherm uit waar je je kaartgegevens in moet voeren...
Your PayPal account is Unverified. This means that you have not yet completed your enrollment in the Expanded Use Program.
Als ik klik op "Get varified", dan kom ik bij dat scherm uit waar je je kaartgegevens in moet voeren...
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
-
- Lid