Hoe werkt Paypal?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Hoe werkt Paypal?

Bericht door Jelle H. »

Zou een van jullie het in een paar zinnen duidelijk willen omschrijven?

Bij voorbaat dank.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

heel makkelijk; als je geld wils storten naar iemand vraag je zijn paypal adres en stort je het over, dan sta je in min en wordt dat geld op het einde van de maand van je rekening getokken, als je geld ontvagd kun je dat via jouw account storten op jouw rekening, ok? 8)
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

En kan dat zomaar? Heb je er ook een credit card voor nodig?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

het kan via creditcard of via bankrekening
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Je kunt zo rood staan!? Welke garantie heeft PayPal dat je wel kredietwaardig bent!? Ik vind het maar een beetje vaag verhaal..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

via je bankrekening:
je moet geld overzetten op je paypal account voor je ermee kunt betalen

via je creditcard:
hier kunnen ze dit niet zien maar je creditcard maatschappij betaald en jij betaald terug aan je creditcard maatschappij dusja als jij je creditcard maatschappij niet betaald krijg je problemen met hen niet met paypal :p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Enneh.. kun je bijvoorbeeld euro's over boeken naar die rekening om vervolgens met dollars te betalen? Of moet je dollars overboeken!?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1754
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Je kunt in een aantal verschillende valuta betalen; paypal boekt gewoon de tegenwaarde in euro's naar de dan geldende koers af van je rekening/creditcard. Ik gebruik het ook, met de creditcard van m'n vader. Ik betaal een voorwerp, en boek meteen het exacte bedrag in euro's van mijn rekening naar die van m'n vader. Gaat prima zo. 8)

Grtn

David
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Marc 82 Recon schreef:het kan via creditcard of via bankrekening
Je kan tot 750 euro zonder een creditcard. Als je dus 750 euro betaald hebt met een creditcard moet je er 1 opgeven..

Maar er komt over een tijdje een Nederlandse PayPal en daar hoeft dat niet..maar voor nu is dat wel een beetje irritant

Jurrie
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

Mega mooi dat paypal, en je kunt iedereen betalen, als die ook lid is natuurlijk, enne gratis. kan de bank nog wat van leren.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Ik heb een Europas van de Rabobank. Welk kaarttype is dat!?
En welk kaartnummer moet ik nu invoeren dan?

Krijg de inschrijving maar niet voor elkaar...
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
onne
Lid
Berichten: 147
Lid geworden op: 17 okt 2004, 18:13

Bericht door onne »

Je moet geen kaart nummer invoeren. Dat is alleen wanneer je credit card hebt. Als je die niet hebt, dan kun je geld overmaken van je bankrekening naar je paypal account. Dit doe je door in het paypal menu bij "add funds" ofzo te kijken. Hier staat paypal's bankrekeningnummer in Nederland en hier stort je het dan op.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Deze melding heb ik:

Your PayPal account is Unverified. This means that you have not yet completed your enrollment in the Expanded Use Program.

Als ik klik op "Get varified", dan kom ik bij dat scherm uit waar je je kaartgegevens in moet voeren...
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1754
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Ik denk dat ze willen dat je een creditcard gebruikt bij het aanmelden om een adresverificatie te krijgen. Kun je er eentje van een huisgenoot gebruiken?

Grtn

David
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

je kan hem gewoon gebruiken hoor jelle maar tot een bepaald bedrag en dan moet je wss een kaart ingeven...
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Plaats reactie