Hoe werkt Paypal?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Tank Eating Tiger
Lid

Bericht door Tank Eating Tiger »

Mega mooi dat paypal, en je kunt iedereen betalen, als die ook lid is natuurlijk, enne gratis. kan de bank nog wat van leren.
Uhm gratis is het zeker niet hoor. Het lijkt gratis omdat ze niet extra een bedrag rekenen. Wat ze doen is het volgende. Momenteel schommelt de dollar koers rond de 1.29.. Echter, als jij vanuit Nederland via Paypal geld overmaakt naar een Amerikaan dan is deze koers een paar tiende cent lager. Dit gaat dus rechtstreeks naar de heren van Paypal(dus Ebay) het lijkt mischien weinig en in feite is het ook een goedkope manier van betalen maar als je bedenkt dat er op Ebay per seconde voor 1000 dollar wordt verhandeld dan is dat toch aardig binnenlopen. Natuurlijk gebruikt niet iedereen Paypal maar het is toch een aanzienlijk bedrag.

Jelle
Giel
Lid

Bericht door Giel »

Inderdaad, gratis is het niet, het kost je 4% van het bedrag als je een bedrag in ontvangst neemt, en meestal word dei aangerekend door de verkoper. Ik vind het wel een zeer leuk ding. :)
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Je kan tot 750 euro zonder een creditcard. Als je dus 750 euro betaald hebt met een creditcard moet je er 1 opgeven..
je kan hem gewoon gebruiken hoor jelle maar tot een bepaald bedrag en dan moet je wss een kaart ingeven...
Jurrie
De nieuwste campagne op Kitmaker Benelux; "Stars Of The Benelux". Aanmelden? Klik op de link. Meer info? Ga naar het campagne topic
Jelle H.
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Zal het proberen!!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Jelle H.
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Het werkt! Net wat dollars naar de states overgeboekt! Bedankt voor jullie waardevolle reacties,

Groeten Jelle.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Kan ik ook geld ontvangen of moet ik daar eerst nog iets speciaals voor doen ?
Hauptmann
Lid
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Volgens mij kost je dat geld en moet je een accountje hebben of aanmaken als ze het geld sturen.
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

nou je moet dan een ander soort member worden wat je op die moment geen geld kost dachtek maar als je geld ontvangt gaat er een deel van naar paypal
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Hauptmann
Lid
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Overeigens is europees geld overmaken binnen EU landen nog steeds gratis. Dus Roel, ik weet niet waar je geld vandaan komt maar eventueel kan dat ook nog.
Plaats reactie