Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Maar "killingspree", hoe kan een reprojas wat slijtage vertonen? Heb je hem gekocht van re-enactors? En in een paar posts terug zeg je dat de jas een hele hoop geld heeft gekost, wat moet ik hier onder verstaan? 800 Euro? Sander (13 jaar) heeft met zijn geld na zéér lang sparen een mooie originele jas gekocht (hetzelfde model als de jouwe trouwens) en heeft geen miskoop gedaan.
Ik ben alleen wat verward en teleurgesteld door het feit dat hij "niet zo goedkoop was".
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
waarom toch altijd zo zeuren op andermans aankopen. elk woord, elke zin, elke aankoop, moet beargumenteerd worden waar uit moet blijken dat het orgineel is!. ik vind het zo echt niet meer leuk om hier te posten! als je zo graag iets wil ga aan afkraken of argumenten horen waarom het wel orgineel is en niet fake.. ga dan ergens anders heen!
Guido,
Ik wil hem alleen zeggen dat hij niet té veel moet betalen voor repro en als hij dat wenst te doen beter een origineel kan kopen voor even veel of minder (afhangend van zijn kostprijs). Hij zei enkele post terug: "maarwas niet bepaald goedkoop !!! Dus hierdoor wou ik hem alleen wat raad geven... Over de koppelhaken Niels, Sander heeft ook een jasje zoals dat van jou, misschien kan hij enkele goede foto's posten.
Groeten,
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
mijn reactie was niet alleen voor jou bedoeld en door jou reactie dat ik dat zei! maar over het algemeen! kijk even terug en dan zal je snappen waarom!