Marc 82 Recon schreef:ik zal is eventjes foto's gan maken van mijn spullen he :p
zal ze er vanavond is opzetten
ok foto's zijn te vinden op
http://users.pandora.be/Sapis/Verzameling
foto 1:
Bovenaan van links naar rechts
Campaign hat
4 Garrison caps (Engineer, Cavalry, Medical en Airborne Infantry)
kepie voor op de Class A te dragen
midden links naar rechts
Repro M3 mes met M8 schede
horloge(grootvader)met originele US army horlogebandjes
British made Medic bag
onder van links naar rechts
Garandbelt jaartal 1941
GP bag jaartal 1944
Foto2
2 Ike jackets
Linkse met 2nd Armored Patch en US en medical collar discs en Presidential unit citation
Rechtse in 101st Airborne 506th uitvoering met US en infantry collar discs, 506 cloth oval en jumpwing(repro), CIB, 101 Patch (repro)en 2 506th PIR crests + Fourragere maar kleur komt niet goed overeen :s moet roder zijn
Foto3
normaals de ike jackets maar met deel van TD class A
Foto 4
2 Class A jackets
linkse in 2nd Armored Division, met crests van 17th Combat engineers , US en engineer collar discs en presidential unit citation
rechtse tank destroyer Class A met 8 wielige tank destroyer patch (mist spijtig genoeg een knopje van zakje onderaan)
Foto 5 en 6
Links Wool melton en rechts M43 vest origineel zo goed als mint conditie
foto 7
M43 Broek in zo goed als mint conditie paar vlekjes achteraan op het rechterbeen met originele enlisted man's riem (1942)
foto 8
Wollen hemd en 2 wollen broeken eentje is donkerder en is meer d ekleur van een Class A en ike jacket
Foto 9
Leggings 3R
British made Bar belt => wijziging is blijkbaar jaren 50 Belgische riem
Bandoleer voor de garand
M1928 Haversack jaartal 1942 met meat can pouch met bestek en meatcan + het driehoekig aanhangsel voor onderaan (ben effe naam kwijt) met een naoorlogsche schop en tent (aangezien die ook gebruikt word voor re-enactment

)
Foto 10
wollen deken
M1936 suspenders jaartal 1942 dacht ik dat erop stond
Stethoscope voormen medische kist
repro pistolbelt met 2 canteensets, wire cutter + pouch en first aid pouch
onderaan links:
Toiletroll en naaisetje met spulletjes en spiegeltje en rechts men Medic's harnas (repro) met 2 originele zakken met de 2 inserts en een hoop materiaal
maa rdas lang nog neit alles