Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jasje gemaakt in Parijs voor de kustartillerie. De schuitjes die bij deze jasjes horen werden vaak extra klein gemaakt om de soldaten te pesten. De makers moesten toen wel een stuk eraan maken daarom zie je wel 's schuitjes met achter een andere kleur stof.
Veel foto's want heb nog geen kabeltje voor mij digi cam.
Inmiddels de uitrusting kompleet (alles uit '43-'44 en adelaar en M gestempeld). Alleen nog de effekten voor het jasje en een koppelslot.
Zozozo, ziet er echt heeel goed uit !!!!
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
aan allen thx. Die poppen heb ik zo en zo bij elkaar gekocht. Bij GDS Deco in emer kompascum hebben ze mooie poppen voor redelijke prijzen. Ik verzamel zo ongveer 10 jaar. Ik had eerst nog veel meer maar nu houd ik het bij 3 themas. Naders word het een zooitje.
valt mee hoor op zich. Ik ken er die in kortere tijd meer bij elkaar hebben.. maar daar is het mij niet om te doen.
Zal binnekort nog foto's plaatsen van m'n andere items.