Nope, maar ik was wel benieuwd omdat ik deze manier nog niet had gezien.killingspree schreef:nee, maar moet dat dan ?PS: Uit nieuwsgierigheid: heb je fotografisch bewijs van kopfhaubes die op deze manier gedragen worden
Post hier je uniform
- Stijn
- Lid
Zeg Killingspree,
Je loopt zomaar mijn idee te jatten
Ik heb zo'n beetje PRECIES de hele zooi bij elkaar
Ik zal over een paar maanden eens wat foto's nemen als ik mijn verzameling in mijn nieuwe huis eens netjes heb ingericht.....
Het enige verschil tussen die pop die je daar hebt staan en de mijne is dat die van mij een grijs/witte Winterwendejacke heeft.
Verder ziet dat er prachtig uit (Y) mijn complimenten!
Stijn
Je loopt zomaar mijn idee te jatten

Ik heb zo'n beetje PRECIES de hele zooi bij elkaar

Ik zal over een paar maanden eens wat foto's nemen als ik mijn verzameling in mijn nieuwe huis eens netjes heb ingericht.....
Het enige verschil tussen die pop die je daar hebt staan en de mijne is dat die van mij een grijs/witte Winterwendejacke heeft.
Verder ziet dat er prachtig uit (Y) mijn complimenten!
Stijn
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
- killingspree
- Lid
- jeroen1944
- Lid
Nog mooier?killingspree schreef:tanks:D
morgen word hij nog mooier met mijn nieuwe wende tarn broek![]()
gr van niels

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- killingspree
- Lid
Jah maar hij is nou al toppie vind ik!! Zoiets wil ik ook hebben, ooit
Ik heb al een groot deel van de uitrusting, en moet dan nog een fliegerbluse, laarzen en een broek hebben... en dan doe ik over de Fliegerbluse een zeltbahn, word een soort luftwaffe flak soldaat in februari 1945 ofzo
(mijn thema).

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Hell-Fire
- Lid
Ziet er echt heel stoer uit, Niels. 

"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
- Devilmorfose
- Lid
Hm vind ik zonde.. die Fliegerblusen zijn op zich zelf al zo mooiRelicHunter44 schreef:Jah maar hij is nou al toppie vind ik!! Zoiets wil ik ook hebben, ooitIk heb al een groot deel van de uitrusting, en moet dan nog een fliegerbluse, laarzen en een broek hebben... en dan doe ik over de Fliegerbluse een zeltbahn, word een soort luftwaffe flak soldaat in februari 1945 ofzo
(mijn thema).

- killingspree
- Lid
Jah dat is waar, maar ik vind van de Fliegerbluse de kraag het mooistDevilmorfose schreef:Hm vind ik zonde.. die Fliegerblusen zijn op zich zelf al zo mooiRelicHunter44 schreef:Jah maar hij is nou al toppie vind ik!! Zoiets wil ik ook hebben, ooitIk heb al een groot deel van de uitrusting, en moet dan nog een fliegerbluse, laarzen en een broek hebben... en dan doe ik over de Fliegerbluse een zeltbahn, word een soort luftwaffe flak soldaat in februari 1945 ofzo
(mijn thema).

-
- Lid