Post hier je uniform
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- earlymb
- Lid
- Ontvangen: 20 keer
- Contacteer:
http://img201.echo.cx/img201/2711/zoete ... 0142at.jpg
Ik in m'n kloffie. Alles is origineel (zij het vaak onzichtbaar op deze foto), behalve de schoenen en jas. Garand is geleend voordat we daar weer een discussie over krijgen.
Grtn
David
Ik in m'n kloffie. Alles is origineel (zij het vaak onzichtbaar op deze foto), behalve de schoenen en jas. Garand is geleend voordat we daar weer een discussie over krijgen.

Grtn
David
- Devilmorfose
- Lid
- killingspree
- Lid
kijk dit zijn de mooiere foto's !
erg leuk man !
super !
als je een garand wil hebben in NL en je laat die echt goed dicht lassen is er geen probleem
ik heb het er laats met een politie man wapen en munitie over gehad en die wist me te vertellen dat dat gedoogd word !
MITS : goed onklaar en potdicht dus !
waarom mogen diverse schutterijen dan met garands rond lopen ????
dus nee daar krijg je geen problemen mee !
groete van niels
erg leuk man !
super !
als je een garand wil hebben in NL en je laat die echt goed dicht lassen is er geen probleem
ik heb het er laats met een politie man wapen en munitie over gehad en die wist me te vertellen dat dat gedoogd word !
MITS : goed onklaar en potdicht dus !
waarom mogen diverse schutterijen dan met garands rond lopen ????
dus nee daar krijg je geen problemen mee !
groete van niels
-
- Lid
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 37 keer
- Ontvangen: 80 keer
Zeg earlymb is die foto in Zoetermeer genomen tijdens dat re-enactment weekend? Ik heb er een advertentie van zien staan op Marktplaats.Ze vroegen ook mensen in Russische uniformen. Nu heb ik wel zo'n pakkie maar ik vond het een beetje zonde om daar in rond te gaan lopen. Ik zal ook wel de enige zijn geweest denk ik dan maar. Wij samen hadden in ieder geval wel een "Meeting at the Elbe " reunion kunnen doen.
Ik heb in dat weekend wel meegereden in een optocht in een Engelse legertruck maar niet in m'n Russische uniform. Wel in een Brits parauniform.
De organisatie verbood het mij om er als Ivan bij te lopen. Het zou te aanstootgevend zijn. Alleen voor wie vroeg ik mij af. Discriminatie, zelfs nog na 60 jaar.
Ik heb in dat weekend wel meegereden in een optocht in een Engelse legertruck maar niet in m'n Russische uniform. Wel in een Brits parauniform.
De organisatie verbood het mij om er als Ivan bij te lopen. Het zou te aanstootgevend zijn. Alleen voor wie vroeg ik mij af. Discriminatie, zelfs nog na 60 jaar.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
- earlymb
- Lid
- Ontvangen: 20 keer
- Contacteer:
Ja, die foto is in Zoetermeer genomen. Van een beetje rondlopen slijt dat originele spul ook niet te snel, en het zou zeker leuk geweest zijn om een verdwaalde Rus te zien. Ik heb dat weekend ook een aantal ritten in verschillende voertuigen gereden. Kijk maar even naar de Zoetermeer reenactment-topic op het "overige hobbies"-gedeelte.asjemenou schreef:Zeg earlymb is die foto in Zoetermeer genomen tijdens dat re-enactment weekend? Ik heb er een advertentie van zien staan op Marktplaats.Ze vroegen ook mensen in Russische uniformen. Nu heb ik wel zo'n pakkie maar ik vond het een beetje zonde om daar in rond te gaan lopen. Ik zal ook wel de enige zijn geweest denk ik dan maar. Wij samen hadden in ieder geval wel een "Meeting at the Elbe " reunion kunnen doen.

Grtn
David
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer: