Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mijn herman divisie winterpara ! ( deze hebben zo rond gelopen door onze regio !
Ziet er goed uit Niels , alleen hadden de mannen van de Hermann Göring divisie hadden witte waffenfarbe(kraagspiegels) Niels .
Mocht je ooit eens van je etalagepoppen verkopen dan mag je mij gerust een PBtje zenden.
Mis de PPsh ook op de foto's Niels?, heb je een inval gehad of zo .
Niels bedoelt denk ik de verschillende regimenten en battalions van de FJ die bij ons aan het eind van de oorlog ingezet zijn. Aangezien er altans geen FJ divisies meer bestonden(op papier wel), werden de verschillende eenheden aangeduid met de naam van de commandant. bv regiment Hermann, battalion Paul etc..
jeroen1944 schreef:Niels bedoelt denk ik de verschillende regimenten en battalions van de FJ die bij ons aan het eind van de oorlog ingezet zijn. Aangezien er altans geen FJ divisies meer bestonden(op papier wel), werden de verschillende eenheden aangeduid met de naam van de commandant. bv regiment Hermann, battalion Paul etc..
Jeroen
Aha, heb zoiets gezien op die documentaire over de slag bij Overloon(Vergeten Slag), maar ging dat inderdaad niet over de battaljons?, Paul en Herman bvb.