Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Harstikke mooi Jelle.
Je hebt trouwens een enorm blije pop!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Skylighter schreef:Ik heb er vandaag even benen onder gemaakt.
Ziet er mooi uit Skylighter!! Nu nog even een hoofd.
Is deze broek trouwens niet van 'The Pots Depot'? Meen het vlekje te herkennen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dodo schreef:
Is deze broek trouwens niet van 'The Pots Depot'? Meen het vlekje te herkennen...
Komt rechtstreeks uit de U.S. of A.
Oh, oke. Dan vergis ik mij dus.
Nog van plan om schoenen en eventueel leggings eronder te plaatsen?
Dodo schreef:
Nog van plan om schoenen en eventueel leggings eronder te plaatsen?
Leggins heb ik hier nog liggen en moet nog even ergens schoenen op de kop tikken. Als het goed is, is er een "eagle" onderweg voor op het schuitje. Nu nog twee poppen bouwen waar ik me andere uniformen op kan zetten.