Post hier je uniform

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Mooie spullen jongens 8) , voor dat Canadese spul heb ik nog altijd een zwak hart :) .
Collector of uniforms of the enemy
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

Eindelijk een pop (GEKREGEN!!!!!) :D Wel wit, maar maakt niet veel uit, dit is zeker een zeer grote vooruitgang!!!!!

Sten gunner uitrusting zit erop, ik moet nog een leuk jasje (of misschien zelfs een smock!) vinden en dan houd ik deze mooi!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Mooie pop! Gratis altijd goed!!
Daar is 'ie weer!
Maj.Cain
Lid
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

ziet er goed uit Jurryt!!Mooie aanwinst en zo komt je pop er veel beter uit!!

Succes,
Cain
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Dat ziet er al een heel stuk beter uit! Zou de beste man ook schoenen geven. Loopt prettiger. :P Alleen je stengun heeft hij verkeerd vast. Hij hoort de trekker in zijn andere hand te hebben. Met de linker hand kon men namelijk het magazijn vast houden. :P
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

Bedankt voor de reacties!

Ja, schoenen komen zeker niet :D Sten gun houd ik voorlopig zo in de handen :P anderson wil niet :P
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Nico Roelofs schreef:Alleen je stengun heeft hij verkeerd vast. Hij hoort de trekker in zijn andere hand te hebben. Met de linker hand kon men namelijk het magazijn vast houden. :P
Laten we het er dan op houden dat hij het wapen van de grond pakt. :)
Leuke aanwinst Jurryt! Ziet er mooi uit zo.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Ziet er goed uit Jurryt! Mooi zo!! :wink:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Hell-Fire
Lid

Bericht door Hell-Fire »

Mooi hoor Jurryt en je kan zelf de pop altijd nog een kleurtje geven :wink:
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
seabee
Lid

Bericht door seabee »

Nico Roelofs schreef:Dat ziet er al een heel stuk beter uit! Zou de beste man ook schoenen geven. Loopt prettiger. :P Alleen je stengun heeft hij verkeerd vast. Hij hoort de trekker in zijn andere hand te hebben. Met de linker hand kon men namelijk het magazijn vast houden. :P
En als je nou een linkshandige schutter bent? :wink:
CAN DO
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

seabee schreef:
Nico Roelofs schreef:Dat ziet er al een heel stuk beter uit! Zou de beste man ook schoenen geven. Loopt prettiger. :P Alleen je stengun heeft hij verkeerd vast. Hij hoort de trekker in zijn andere hand te hebben. Met de linker hand kon men namelijk het magazijn vast houden. :P
En als je nou een linkshandige schutter bent? :wink:
Dan moet je heel ongelukkig dat wapen vast houden. Denk dat een linkshandig iemand ook wel met rechts schoot. :)
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

A goed, maakt mij nu op het moment nu uit, ik geniet meer van de pop zelf. Mocht ik nog iets leuks hebben om in de handen te doen, doe ik dat er natuurlijk op!
jeroen1944
Lid

Bericht door jeroen1944 »

Hele mooie popen Jurryt en Jelle!!!!!!
Trouwens het vaak weigeren van de sten komt door het vasthouden van het magazijn. (je trekt het scheef en daardoor lopen de patronen vast)
Dus Jurryt je Brit heeft het wel degelijk goed vast!!!!!!!!!!!!
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

jeroen1944 schreef:Hele mooie popen Jurryt en Jelle!!!!!!
Trouwens het vaak weigeren van de sten komt door het vasthouden van het magazijn. (je trekt het scheef en daardoor lopen de patronen vast)
Dus Jurryt je Brit heeft het wel degelijk goed vast!!!!!!!!!!!!
Kun je aan toen dat er vanuit links werd gevuurd? Want ik ben weze zoeken op internet ik zie ze allemaal vanuit rechts vuren. Met een hand aan het magazijn of er onder de loop. Dat hij vast kan lopen als je hem aan het magazijn vast houdt kan ik wel begrijpen. Maar dat de pop hem goed vast heeft ben ik het echt niet met je eens (In ieder geval niet voor een vuur positie). Ik heb nog geen enkele foto gevonden dat men het wapen vanuit links vuurt. :)

Er komt ook nog eens bij als je het wapen vanuit links vuurt dat jij veel meer moeite moet doen om het magazijn te wisselen. Als jij vanuit rechts vuurt zijn de handelingen die je moet verrichten veel minder.
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

Beetje lullig vind ik dit allemaal. Ik post hier een foto van mijn pop, danwel met sten gun in zijn handen en word hier een hele "discussie" gestart van zo kan het niet, of zo kan het wel, of kom dan maar met bewijs. Het gaat nu over de uniform en pop. De sten gun heb ik inmiddels al om de schouders gedaan...

Beetje lullig, het is gezegd, als je er verder over wil hebben of PB me dan, of maak een aparte topic aan.
Plaats reactie