Ik ben 3 daagjes vanwege de drukte eventjes niet op het forum geweest, dus ik wil graag nog even een reactie plaatsen op het gebruiken van repro in je collectie.
Ik snap dat dit vooral over de pop gaat die door mij geplaatst is, aan gezien het jasje dat zo goed als geheel onder de zeltbahn zit(waar je dus alleen het uiteinde van de mouwen kunt zien) en de broek(die ook voor een groot deel onder de zeltbahn zit.) allebei Zweeds wo2 zijn en niet Duits wo2.
Ik wilde even zeggen dat ik dat niet beschouw als repro, maar als vervangend materiaal aangezien het gewoon uit wo2 is. En natuurlijk geef ik ook de voorkeur aan origineel en echt Duits materiaal, maar die pop die heb ik bij elkaar gespaard toen ik 15 was en op dat moment werkloos. Het was dus al heel wat dat ik die pop bij elkaar heb kunnen krijgen op dat moment. Toen ik eenmaal weer werk had(eind grote vakantie vorig jaar) en ook inmiddels 16 was heb ik besloten dat er iets overheen moest komen zodat het Zweedse uniform niet meer zo zichtbaar was en toen heb ik dus een zeltbahn voor eroverheen gekocht.
Pas vanaf dit jaar na de grote vakantie is mijn collectie wat harder beginnen te groeien. Maar ik ben nog maar 17 en heb dus ook nog genoeg andere uitgaven en werk maar 1 dag van de week op zaterdag en ga de rest van de week nog naar school, dus mijn buget is nog steeds niet erg hoog, maar ik koop en krijg toch iedere maand nog weer wat bij dus het word in ieder geval langszaam aan meer.
Ik voel me trouwens niet aangevallen hoor als dat zo overkomt, maar ik wilde gewoon even een verklaring geven voor het Zweedse spul.
(P.S. ik ben ook niet meer van plan nog een origineel jasje en broek te halen voor op die pop, aangezien het gewoon jammer zou zijn dat zoiets moois onder een zeltbahn zit. Dit laat ik dus gewoon zo als het nu is. Alleen komt er nog een mooiere helm op en een gasmaskerbus bij.

)