Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hallo,
ik heb mezelf pas aangemeld op dit forum en ben benieuwd of er nog meer helmen en dolken verzamelaars zijn?!ik verzamel zelf hoofdzakelijk helmen en dolken,laat ook wat foto's zien van jullie collecties?!
groeten fernando
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
fernando schreef:ja bedankt de helmen zijn wel alweer wat uitgebreid maar ik zet ze nooit zo vaak allemaal buiten deze foto's zijn al weer wat ouder.
groeten fernando
darryl1234_gubbels schreef:Mooie verzameling zeg
Heb je er nog meer !
Ik vind vooral die dolken erg mooi
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
natuurlijk maar het lijkt een white wash maar het is eigenlijk een dd.m35 luftwaffe van een flak bataljon om precies te zijn was de helm van müller wern abt. 1/88
volgens mij is het een soortbunker camouflagehet is grijs niet wit en heeft een paar groene strepenin de verf zitten ook stukjes zand en cement ofzo.
fernando schreef:ja ik zelf hou meer van helmen
maar er staan 2 van mijn dolken te koop hoor op de marktplaats afdeling van dit forum
groeten fernando
Ja ik heb ze al gezien .
Iets teveel geld voor mij ben ik bang
Mooie helm trouwens !