zijn hier nog mede helmen/dolken verzamelaars?post foto's!
-
- Lid
hoi nick,bedankt voor je compliment maar waarom in italië?en waar denk je dat hij voor gebruikt is?
ik dacht zelf voor op en rond een bunker maar het kan ook in bergen ofzo natuurlijk?
mooyman,waar wil je detailles van zien?of bedoel je 1 van de andere helmen die hier geplaatst zijn?!
ook mooie helmen!!!
groeten fernando
ik dacht zelf voor op en rond een bunker maar het kan ook in bergen ofzo natuurlijk?
mooyman,waar wil je detailles van zien?of bedoel je 1 van de andere helmen die hier geplaatst zijn?!
ook mooie helmen!!!
groeten fernando
- Timmeke
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
Hallo Fernando,fernando schreef:hoi nick,bedankt voor je compliment maar waarom in italië?en waar denk je dat hij voor gebruikt is?
ook mooie helmen!!!
groeten fernando
Het zijn stuk voor stuk interessante helmen dus zou ze graag close-up willen zien als het mogelijk is.
Collector of uniforms of the enemy
-
- Lid
de liner heeft 9 vingers omdat het een NS 68 is,ik heb een hele groep behorend tot deze man hij was een panzerjager reserve majoor historie van eerste en tweede wo.bekend,heb ook zijn dogtags uit de 1ste en 2de wo.
sabel en dolk allebei met zijn initialenwehrpass en soldbuch beide ingevuld vanaf wo1
paar foto's allemaal zo van de veteraan.
groeten fernando
sabel en dolk allebei met zijn initialenwehrpass en soldbuch beide ingevuld vanaf wo1
paar foto's allemaal zo van de veteraan.
groeten fernando
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Giel
- Lid
Bruikleen?US_militaria_verzamelaar schreef:Ik zou eigenlijk ook een Whermacht dolk krijgen van mijn opa, hij was alleen vergeten waar hij het in bruikleen had gedaan....
btw: mijn moeder haar vriendin haar vriend, heeft een sa dolk, lw dolk, wh dolk en hj dolk. We hebben er al veel achter gevraagt, maar hij doet ze niet weg omdat zijn (overleden) vader dat verzameld heeft

- Michiel M.
- Lid
- Contacteer: