Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
US_militaria_verzamelaar schreef:Ja hij had hem aan een verzamelaar gegeven maar hij had gezegd dat hij hem wel terug zou krijgen als hij dat wilde
Dus
Sander mag ik je de tip geven om de foto's te verkleinen? want dit is erg vervelend voor de layout! zelfs voor iemand die zijn resolutie op 1600 bij 1200 heeft staan!
Guido schreef:Sander mag ik je de tip geven om de foto's te verkleinen? want dit is erg vervelend voor de layout! zelfs voor iemand die zijn resolutie op 1600 bij 1200 heeft staan!
Uitstekende tip Ja kan ook gewoon de thumbnailfunctie van imageshack gebruiken.
Mooie potten Sander en Fernando!
ironmarc schreef:Mooie helmen hoor!
misschien een beetje domme vraag maar waar staat luftschutz eigelijk voor?? Ik heb me nl. (nog) niet echt verdiept in Duits...
Puin opruimen na de bombardementen, zorgen voor wat begeleiding in en naar de schuilkelders. Eerder passief dus
ik heb begrepen dat dit het zelfde is als de Nederlandse LBD. dus na ene bombardement "troep" opruimen en het helpen van mensen. volgens mij totaal niks te maken met luchtafweer