Jongens het spijt me maar ik heb te horen gekregen dat het boek allang niet meer te bestellen is!!
Ik heb wel aan mijn contact in the U.K. gevraagd om een oogje in het zeil te houden voor 2 boeken op markten, maar meerdere oei dat wordt lastig,2 stuks wordt al moeilijk!!
Ik kan nu ook niet 1,2,3 bij mijn boek omdat het in een kast ligt waar 2 poppen en nog ander spul tegen aanstaat, aangezien ik me linker pees heb gescheurd mag ikniet tillen!!
Misschien ben ik dus wat te voorbarig geweest met het idee dat het boek nog voluit te krijgen was, misschien zie je hem wel eens op ebay voorbij komen!!???!!
Maar check anders het boekje TOMMY (isbn-1-57510-018-5) uit, daar staat ook precies in waar je naar moet kijken als je cloth wil gaan kopen!!??!!Ebay!!(en nee deze boekjes heb ik bij me pc liggen niet in de kast)

Nog een boekje Airborne Equipment A History of it's Development isbn-0 7153-7117-7 dit gaat niet over insignia maar over de uitrusting!!
Met het TOMMY boekje kom je aardig veel te weten over insignia,equipment,wapens,parachutetypes,radiosets, de hele mikmak!
Het is een beetje een afgang voor me door het zo te melden met het idee dat boek regel ik wel voor de mensen
Hoop dat jullie aan het bovenste isbn wat zullen hebben als British Airborne Collector zijnde, ik wel in ieder geval

Sorryz,Maj.Cain