Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hey Jelle,
bij de printed versies van de Airborne insignia's moet je het zo kunnen testen, ik heb het ook maar van andere verzamelaars geleerd en in boeken gelezen.
Bij embroided wordt het wat moeilijker maar ik heb wel wat voorbeelden voor je van originele insignia's,printed en embroided,de meeste komen uit mijn collectie zit ook wat bij van een m8 van me uit de U.K..
Een Engelse mate van me is bezig een boek te schrijven over British Airborne Insignia tijdens ww2, hij heeft ook al een website gemaakt, deze is deels af en verscheidene links doen het!!
Er zit ook een klein deel van mijn collectie bij!!
Veel plezier!!
Ben wel benieuwd naar dat boek als die uit is! Wordt er in het boek ook duidelijk omschreven hoe je echt en orgineel van elkaar kan onderscheiden? Dat zou namelijk wel ideaal zijn.
Kijk dat zijn de boeken die je moet hebben! Is wel ideaal dat de orginaliteit ook word beschreven want ze maken die dingen helaas verdomd goed na!
Beperkt het zich alleen puur tot de Britse Airborne? Of wordt de Canadese Airborne ook beschreven of andere bijzondere eenheden? Zoals bijvoorbeeld de commando's.