Plannen voor 2005
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Ik wil mijn fotoverzameling verder uitbreiden, en vooral meer naar kwaliteit werken: foto's waarvan precieze datering en locatie gekend is, en ook een groter aandeel foto's van mei 1940.
- Amerikaans Ike uniform op een pop passen en afwerken (schoenen, ondergoed, ...)
- Ik hóóp dat ik nog eens kan sparen voor een grote aankoop zoals een degelijke Duitse helm of KAR.
- Amerikaans Ike uniform op een pop passen en afwerken (schoenen, ondergoed, ...)
- Ik hóóp dat ik nog eens kan sparen voor een grote aankoop zoals een degelijke Duitse helm of KAR.
- Mr_Flibble
- Lid
- Contacteer:
Denk niet dat ik originele Camo HBTs met m'n huidige salaris kan betalenTank Destroyer schreef:
Zozo Rick... grootste plannen.![]()
Orgineel of repop?

Toegevoegd aan m'n wishlist:
Camillus Utility Pocket Knife
In Tabulas Argenteas Refero
- harleybuscha
- Lid
- Miesjel
- Lid
Ik wil mijn RAD fotocollectie uitbreiden en een beginnetje maken aan een RAD uniform. (Om te beginnen voor op een buste)
Maar ja, ik zal zien wat er van terecht komt..

Ik verwacht tegen die tijd zeer zeker een paar mooie foto'skokstok schreef:Rad trouwe dienst medaille brons in doosje
groeten René.

Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Darryl
- Lid
- Miesjel
- Lid
- Darryl
- Lid
Jah zeg dat wel, maar mijn opa die helpt wel mee!! Hij vindt het fantastisch dat ik dit verzamel!!Miesjel schreef:Da's een flink lijstjedarryl1234_gubbels schreef:Een Britse officier en een motorrijder/tanker en mijn Us infanterist en Canadees afmaken
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
- Mooyman
- Lid
Miesjel,Miesjel schreef:Ik wil mijn RAD fotocollectie uitbreiden en een beginnetje maken aan een RAD uniform. (Om te beginnen voor op een buste)
Ik verwacht tegen die tijd zeer zeker een paar mooie foto'skokstok schreef:Rad trouwe dienst medaille brons in doosje
groeten René.
Op qoop worden op het ogenblik een aantal mooie RAD foto's aangeboden, misschien dat het wat voor je is.
Collector of uniforms of the enemy
-
- Lid
plannen gewijzigdsander vw schreef:buste gebirgsjäger afwerken; Parka, luger p08 holster,een battle of the buldge soldaat; dikke camo vest, camo broek, riem, broodzak, gamelle, drinkfles, bajo, schop, zeltbahn, y-riem, laarzen met wol, m42/m40/m35 DS of ND, duiste sjaal, k98 tassen, k98, en een pakje luky strike![]()
verdere plannen zullen voor 2006zijn, Duitse piloot