Is goedRelicHunter44 schreef:Ok is goed, bij nieuwste aankoop?
Je nieuwste WO II detectorvondsten (deel 1)
-
- Lid
-
- Lid
Philip,ABRG"]Ga morgen weer eens snuffelen, verwcht niet veel te vinden, maar er vlakbij zit een boer die, nog wel wat wist, hij heeft een mooie kar achter zijn trekker, gemaakt van een V1 onderstel trekker
de boer was er niet toen maar even bij de schuilhut gaan kijken, waar para's in hebben gezeten na de Slag.
In de overblijfselen van de hut zelf lagen 2 9mm, stukje webbing en een hele fijne FOSFOR handgranaat.
zo'n 30 meter achter de hut in het bos ,moest ik eventjes scheppen, en put met zo'n 950 stuks 303 ik dacht dat er geen einde aankwam
de boer was er niet toen maar even bij de schuilhut gaan kijken, waar para's in hebben gezeten na de Slag.
In de overblijfselen van de hut zelf lagen 2 9mm, stukje webbing en een hele fijne FOSFOR handgranaat.
zo'n 30 meter achter de hut in het bos ,moest ik eventjes scheppen, en put met zo'n 950 stuks 303 ik dacht dat er geen einde aankwam

-
- Lid
-
- Lid
ik neem aan dat je weet hoe ze eruit zien, na 60 jaar in de grond zijn ze flinterdun, je steek er makkelijk met je schop doorheen en dan heb je een probleem.
De bakelieten dop ziet er altijd mooi uit, maar ik heb gehoord van mijn EOD kontakt dat het link is deze eraf te draaien omdat ze soms wel een geboobytrap werden door de engelsen, zodra je de kap los draait is het boem
De bakelieten dop ziet er altijd mooi uit, maar ik heb gehoord van mijn EOD kontakt dat het link is deze eraf te draaien omdat ze soms wel een geboobytrap werden door de engelsen, zodra je de kap los draait is het boem
-
- Lid
-
- Lid
- wittmann
- Lid
kun je het niet met die boer op een accoordje gooien?
zo van: als ik jouw een nieuwe kar geef mag ik jouw oude dan
hebben?? Ik heb gehoord dat je dan veel vaker iets krijgt
dan als je er geld voor wil bieden. En eht is vaak nog goedkoper
dus blijheid voor beide
mar dat zul je waarschijnlijk wel weten.
ruud
zo van: als ik jouw een nieuwe kar geef mag ik jouw oude dan
hebben?? Ik heb gehoord dat je dan veel vaker iets krijgt
dan als je er geld voor wil bieden. En eht is vaak nog goedkoper
dus blijheid voor beide

mar dat zul je waarschijnlijk wel weten.
ruud
-
- Lid