Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja daar zal niet veel meer van overblijven, vind vliegtuig locaties altijd heel leuk, heb hele dagen zitten zeven op locaties, maar dan haal je ook de leukste dingen naar boven, zal in jou geval wat moeilijker worden, omdat het klei is.
Maar toch heb je aardig wat leuke items gevonden, vooral persoonlijke uitrusting vind ik altijd inntressant
Zeer mooie vondsten Tim! (y)
Ik ga over een paar maanden bij iemand op de akker met een MD zoeken, daar is nog een krater van een neergestort vliegtuig, hopelijk vinden we wat!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gister wezen zoeken ,gevonden een oude was ketel uit 1932 met deksel en al diep in de grond En een oude vuilstort veel oude flesjes en muntjes nix bijzonders duz
Hehe boeit oud spul jouw ook al niet? Ik vind het zoeken erna erg leuk, maar als ik wat moois ouds vind geef ik het aan mijn zoekmaat en hij geeft aan mij militaria
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
schaarleider schreef:Gister wezen zoeken ,gevonden een oude was ketel uit 1932 met deksel en al diep in de grond En een oude vuilstort veel oude flesjes en muntjes nix bijzonders duz
Wat voor flesjes en wat voor muntjes precies?
Enig idee?
marc
I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store
hallo ik heb nog een vraagje stel dat je aan het zoeken bent met je detectortje en je vind afgeschoten hulzen. die mag je houden neem ik aan? maar wat als je nou bijvoorbeeld een afgeschoten panzerfaust vind ofzo mag je die dan ook houden? of is dat weer een verboden wapen volgens de nederlandse wet? weet iemand hier antwoord op? alvast bedankt