Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RelicHunter44 schreef:Vind jij, het is gewoon praktisch onmogelijk om een uniform in zo'n staat te vinden, ik zoek zelf en heb zoiets nog nooit gezien/gehoord.... en het is een jongen van 12 he
Nou ik heb wel eens een Munitiekistje uit de grond gehaald en daar zat een onderbroek in of zoiets. Je kon wel nog zien dat het een onderbroek was, maar hij viel zo uitelkaar . Eens even kijken of ik het ding nog kan vinden
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
pjupie schreef:Ja maar dan zit het ook erges in he, is wel anders dan dat het meteen uit de grond komt.
Hmm ja, maar ik denk dat het nog wel mogelijk is om zoiets te vinden We zullen maar eerst op de foto wachten .
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
"hallo ik ben brecht frederix ik ben 12 jaar ik word ook verzamelaar ik verzamel alles ik weet nog niet precies wat maar ik heb een amerikaans battledres uniform en een amerikaanse helm een twee duitse helmen en een canadeese helm groetjes"
Panzerfaust you say... Misschien verzamelt hij Dragon figuren.
Cheers,
Junior
darryl1234_gubbels schreef:Jah ik heb hem op Msn. Hij zegt wel dat hij al veel heeft ( panserfaust, m1 carbine, Us helm enz) , maar als je hem om een foto vraagt heeft ie er geen
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Ik zal morgen ook eens een foto maken van mijn (Tuin)vondsten .
en ik heb een kogel bij ons uit de muur van het huis gehaald.(volgens mij niet van wo2)
[off-topic] Naar die foto kunnen we fluiten hij heeft het jasje verkocht.
En ik moet sorry van hem zeggen. Hij heeft al die spullen niet hij wou gewoon vrienden. En hij hoopt dat jullie hem vergeven.
Een kogel in de muur, lijkt interessant! Post die foto!
[off-topic] Dat hij die spullen niet had dacht ik al... Niet echt een goede manier van vrienden maken, laat dit een les zijn! [off-topic]
darryl1234_gubbels schreef:Ik zal morgen ook eens een foto maken van mijn (Tuin)vondsten .
en ik heb een kogel bij ons uit de muur van het huis gehaald.(volgens mij niet van wo2)
[off-topic] Naar die foto kunnen we fluiten hij heeft het jasje verkocht.
En ik moet sorry van hem zeggen. Hij heeft al die spullen niet hij wou gewoon vrienden. En hij hoopt dat jullie hem vergeven.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA