Je nieuwste WO II detectorvondsten (deel 1)
-
- Lid
hehe idd.
Nee deze is idd nog levensgevaarlijk. Heb er verder ook echt niet mee lopen kloten.
Moet idd nog de politie op de hoogte brengen maar dat doe ik nadat ik daar klaar ben want ben al wat leuke spullen tegengekomen en zou t zonde vinden als gaat gebeuren wat polte schrijft.
Ligt gelukkig niet in de buurt ve woonwijk op wandelpad dus dat scheelt
Nee deze is idd nog levensgevaarlijk. Heb er verder ook echt niet mee lopen kloten.
Moet idd nog de politie op de hoogte brengen maar dat doe ik nadat ik daar klaar ben want ben al wat leuke spullen tegengekomen en zou t zonde vinden als gaat gebeuren wat polte schrijft.
Ligt gelukkig niet in de buurt ve woonwijk op wandelpad dus dat scheelt
- Polte
- Lid
Niks is leuker als het zelf vinden ipv de gevonden spullen van de politie overnemenC. Works schreef:Kun je niet gewoon tegen de politie zeggen dat je de rest evt. wel wilt overnemen?

Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
-
- Lid
ben het wel met Polte eens; zelf gevonden spullen koester je (ik teminste) toch wat meer. JE weet precies waar het vandaan komt en met wat research kan je er dan missch achter komen van welke divisie of regiment het afkomstig is.
Maar nu is het meestal zo dat echt zeldzame bodemvondsten door een ander gedaan worden
Maar nu is het meestal zo dat echt zeldzame bodemvondsten door een ander gedaan worden

- Loek D.
- Lid
- sobel
- Lid
-
- Lid
nee want gaat hun te veel tijd en werk in zitten. Alles wat maar met munitie te maken heeft word zowiezo al mee genomen. Eventuele spelden oid worden verdeeld onder het personeel, blijft achter, of word (als er al wat over is) naar het museum gebracht (waar het vaak ook geen goede behandeling krijgt).
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Licht er denk ik een beetje aan wat voor agenten je tegen over je hebt staan.pionier schreef:nee want gaat hun te veel tijd en werk in zitten. Alles wat maar met munitie te maken heeft word zowiezo al mee genomen. Eventuele spelden oid worden verdeeld onder het personeel, blijft achter, of word (als er al wat over is) naar het museum gebracht (waar het vaak ook geen goede behandeling krijgt).
Is het een sociale symphatieke vent dan heb je misschien wel kans dat je ook wat spullen krijgt mits het geen munitie is natuurlijk!

~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

- Polte
- Lid
Sjah.. heb dit al duizenden malen gezegt.. zou eerst wat research doen, boeken lezen, ouderen contacteren..dwayne schreef:heey,
weet iemand nog een goed stekkie op de meinweg?
of rond roermond/herkenbosch (limburg)?
groetjes,
Dwayne
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen