Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben mijn verzameling etc allemaal eens een nieuwe plek aan het geven En ook mijn foto's en documenten gaan een andere plaats krijgen. Maar nu is mijn vraag,kun je foto's(In gewonen enveloppen) en dan in plastice mappen bewaren?,zodat deze in een klapper kunnen,en ik dus plaats bespaar.
Als de foto zelf alleen de enevloppe raakt kan het geen kwaad...papier is in ieder geval een héél stuk minder schadelijk voor papier dan plastic.
Mijn foto's zitten in een album met zuurvrije bladen...ze zitten vast door middel van de hoekjes in schuine spleetjes (die ik zelf in het papier snij) te schuiven.
ik heb nu zon 60 foto's
en ik wil ze ook in een album doen ofzoiets
maar dan vind ik het zo zonde dat je er niets van zien
ik heb ze liever ergens hangen ofzow hebben jullie daar ideën voor?
wittmann schreef:ik heb nu zon 60 foto's
en ik wil ze ook in een album doen ofzoiets
maar dan vind ik het zo zonde dat je er niets van zien
ik heb ze liever ergens hangen ofzow hebben jullie daar ideën voor?
Koop een mooie lijst bij de HEMA. Zo heb ik ook een aantal foto's ingelijst in 1 lijst.
Er wordt hier constant gesproken over zuurvrije mapjes, is dit hetzelfde als die "pochettes" die je gebruikt om bv. voor school je toetsen in the steken? Kan iemand een foto van zo'n zuurvrij mapje posten?
MVG,
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Mijn foto's (enkele honderden) zitten in ordners in speciale Henzo zuurvrije fotobladen. Dit zijn A4 bladen waar per pagina vier of meer of minder vakken in zitten, al naar gelang welke variant je koopt. De foto's schuif je daar in. Nadat ik mijn foto's digitaal heb ingescand uiteraard.