Thema/ foto impressies uit je verzameling - deel 2

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

Dank Mooyman

laat het maar mooi ondergewaardeerd blijven...dan is het voor mij nog een beetje betaalbaar :p
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Brianlinden schreef:Dank Mooyman

laat het maar mooi ondergewaardeerd blijven...dan is het voor mij nog een beetje betaalbaar :p
Geen dank,

Daar heb je gelijk in, des te meer mensen het verzamelen hoe duurder het meestal wordt :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Ik zal op korte termijn ook eens een of meerdere mooie impressies proberen te maken van mijn RAD materiaal.

Ziet er iig goed uit Brian :)

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Hier een foto van mijn Duitsers tot nu toe. Let niet op het feit dat hij nog geen handen heeft. Maar let wel weer op mijn creatieve oplossing op zijn hoofd. Heb namelijk nog geen helm. :P Ook de uitrusting is nog niet helemaal compleet, maar daar ben ik allemaal nog vol op mee bezig.

Afbeelding
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Nico Roelofs schreef:Hier een foto van mijn Duitsers tot nu toe. Let niet op het feit dat hij nog geen handen heeft. Maar let wel weer op mijn creatieve oplossing op zijn hoofd. Heb namelijk nog geen helm. :P Ook de uitrusting is nog niet helemaal compleet, maar daar ben ik allemaal nog vol op mee bezig.

Afbeelding
Erg mooi Nico!
En idd een erg creatieve oplossing! :lol:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Dat heb je snel voor mekaar Nico, ziet er al mooi uit :)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bedankt voor de complimenten!
Miesjel schreef:Dat heb je snel voor mekaar Nico, ziet er al mooi uit :)
Ja gaat sneller dan ik dacht. Ben er eind februari pas mee begonnen. :)
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Darryl schreef:
Nico Roelofs schreef:Hier een foto van mijn Duitsers tot nu toe. Let niet op het feit dat hij nog geen handen heeft. Maar let wel weer op mijn creatieve oplossing op zijn hoofd. Heb namelijk nog geen helm. :P Ook de uitrusting is nog niet helemaal compleet, maar daar ben ik allemaal nog vol op mee bezig.

Afbeelding
Erg mooi Nico!
Begint al ergens op te lijken Nico :wink: 8) , maar wat is dat voor gekke handtas op zijn rug :wink: :lol: .
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Mooyman schreef:
Darryl schreef:

Afbeelding
Erg mooi Nico!
Begint al ergens op te lijken Nico :wink: 8) , maar wat is dat voor gekke handtas op zijn rug :wink: :lol: .
Jah die handtas heb ik van zo'n rare Fries gekocht! Die zal wel een nieuwe handtas hebben gekocht want deze is nu wel aardig uit de mode! :P :lol:
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Jah die handtas heb ik van zo'n rare Fries gekocht! Die zal wel een nieuwe handtas hebben gekocht want deze is nu wel aardig uit de mode! :P :lol:

Pracht volk die Friezen Nico :roll: , ik zal het je maar eerlijk vertellen, handtasjes raken hier uit de mode :wink: :lol: .
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

...en een fijn paar laarzen eronder, mooi!
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

antwerpx schreef:...en een fijn paar laarzen eronder, mooi!
Ja daar ben ik ook erg blij mee! Die heb ik dankzij Maj.Cain, die heeft ze gewonnen voor mij op ebay! :lol:
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
antwerpx schreef:...en een fijn paar laarzen eronder, mooi!
Ja daar ben ik ook erg blij mee! Die heb ik dankzij Maj.Cain, die heeft ze gewonnen voor mij op ebay! :lol:
Nu nog een helm of een ander hoofddeksel en hij is zo goed als compleet Nico.
sander vw
Lid

Bericht door sander vw »

heel mooi!!! ik denk dat het een gewonde is? Ik heb nog een origineel briefje liggen voor Duitse gewonde soldaten, als ze dit droegen mochten ze naar huis, ik ben vanplan het weg te doen, aan u de voorkeur :wink:
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

sander vw schreef:heel mooi!!! ik denk dat het een gewonde is? Ik heb nog een origineel briefje liggen voor Duitse gewonde soldaten, als ze dit droegen mochten ze naar huis, ik ben vanplan het weg te doen, aan u de voorkeur :wink:
Bedankt voor het aanbod Sander! Maar de bedoeling is om op korte termijn een helm te kopen en dan gaat het verband er gewoon weer af. :P

@ Mooyman: Compleet vindt ik wel erg groot woord om nu al mee te roepen. Ik wil er nog veel uitrusting bij hebben en andere dingen die de pop echt afmaken. Over half jaartje dan zal hij vast wel compleet zijn.
Plaats reactie