Thema/ foto impressies uit je verzameling - deel 2
- Brianlinden
- Lid
- Mooyman
- Lid
- Miesjel
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
Erg mooi Nico!Nico Roelofs schreef:Hier een foto van mijn Duitsers tot nu toe. Let niet op het feit dat hij nog geen handen heeft. Maar let wel weer op mijn creatieve oplossing op zijn hoofd. Heb namelijk nog geen helm.Ook de uitrusting is nog niet helemaal compleet, maar daar ben ik allemaal nog vol op mee bezig.
En idd een erg creatieve oplossing!

They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
Begint al ergens op te lijken NicoDarryl schreef:Erg mooi Nico!Nico Roelofs schreef:Hier een foto van mijn Duitsers tot nu toe. Let niet op het feit dat hij nog geen handen heeft. Maar let wel weer op mijn creatieve oplossing op zijn hoofd. Heb namelijk nog geen helm.Ook de uitrusting is nog niet helemaal compleet, maar daar ben ik allemaal nog vol op mee bezig.
En idd een erg creatieve oplossing!

Collector of uniforms of the enemy
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Jah die handtas heb ik van zo'n rare Fries gekocht! Die zal wel een nieuwe handtas hebben gekocht want deze is nu wel aardig uit de mode!Mooyman schreef:Begint al ergens op te lijken NicoDarryl schreef:Erg mooi Nico!Nico Roelofs schreef:Hier een foto van mijn Duitsers tot nu toe. Let niet op het feit dat hij nog geen handen heeft. Maar let wel weer op mijn creatieve oplossing op zijn hoofd. Heb namelijk nog geen helm.Ook de uitrusting is nog niet helemaal compleet, maar daar ben ik allemaal nog vol op mee bezig.
En idd een erg creatieve oplossing!![]()
, maar wat is dat voor gekke handtas op zijn rug
![]()
.

- Mooyman
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Bedankt voor het aanbod Sander! Maar de bedoeling is om op korte termijn een helm te kopen en dan gaat het verband er gewoon weer af.sander vw schreef:heel mooi!!! ik denk dat het een gewonde is? Ik heb nog een origineel briefje liggen voor Duitse gewonde soldaten, als ze dit droegen mochten ze naar huis, ik ben vanplan het weg te doen, aan u de voorkeur

@ Mooyman: Compleet vindt ik wel erg groot woord om nu al mee te roepen. Ik wil er nog veel uitrusting bij hebben en andere dingen die de pop echt afmaken. Over half jaartje dan zal hij vast wel compleet zijn.