Heb je wat meer informatie over die kaart? Wat is erop te zien, waar bunkers zaten e.d.?
Erg mooi Johan! Ik zie alleen de cricket nietjohan willaert schreef:US D-Day Items.....
Ik ga in Juli met een groep naar Normandië en ben bezig met een infoboekje voor de deelnemers....
De Cover zie je hier, allen originele items uit mijn collectie..... Ondertussen komt er wel wat tekst over de foto...
Johan
Heb ik (nog) niet.....101st Michiel schreef:Ik zie alleen de cricket niet![]()
De kaart geeft een algemeen overzicht van het strand, de versperringen en de strook landinwaarts onmiddellijk achter de duinen...Stravers schreef:Prachtig!!![]()
Heb je wat meer informatie over die kaart? Wat is erop te zien, waar bunkers zaten e.d.?
De brief van Ike ?johan willaert schreef:Heb ik (nog) niet.....101st Michiel schreef:Ik zie alleen de cricket niet![]()
Wil ik wel, maar ik geef er max 500 Euro voor....
Meer is dat me niet waard..... en voor een relic (bodemvondst of zo..) geef ik zelfs nog niet zoveel......
Er is op de foto iets veel zeldzamers dan een cricket te zien....
Wie weet wat???
Johan
Nee, die heb ik al voor veel minder zien verkocht wordenShifty schreef:De brief van Ike ?johan willaert schreef:Heb ik (nog) niet.....101st Michiel schreef:Ik zie alleen de cricket niet![]()
Meer is dat me niet waard..... en voor een relic (bodemvondst of zo..) geef ik zelfs nog niet zoveel......
Wie weet wat???
Johan
De 2de pers-foto?johan willaert schreef:Heb ik (nog) niet.....101st Michiel schreef:Ik zie alleen de cricket niet![]()
Wie weet wat???
Johan