Thema/ foto impressies uit je verzameling - deel 2
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Foto impressie
Vind de foto`s wel apart, de schaduw in foto 1 is juist super, geeft het een extra touchasjemenou schreef:Wat een spullen hebben we toch zo tezamen. Soms kan je je hobbies ook combineren was jullie dat wel eens opgevallen? Je kan van je verzamelobjecten namelijk ook schitterende foto's maken. Ik zelf doe dit al jaren. Uiteraard ook wat Russisch want dit zie ik veel te weinig hier. Sorry voor de schaduwpartijen om de medailles maar deze foto is dan ook niet zozeer bedoelt als een fotografisch hoogstandje. Zo heb ik het in m'n opleiding immers ook niet geleerd.
O ja, voor dat ik commentaar krijg. Ik weet dat sommig voorwerpen op de foto's geschiedkundig niet bij elkaar horen maar vanuit een fotografisch oogpunt bekeken is dit niet zo belangrijk.

//Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 37 keer
- Ontvangen: 80 keer
Foto impressie
Foto 1 (Airborne spullen) is gemaakt met een bijzondere belichtingstechniek. Je mag een fotograaf alles vragen over fotografische techniek maar nooit of hoe hij een foto heeft gemaakt.
Foto 2 (gasmaskers) is gemaakt voor een opdracht. Ik heb 'r ooit nog eens een fotowedstrijd mee gewonnen.
Foto 3 (Sovjet medailles) is een beetje te haastig genomen, ik had niet zoveel tijd. Mijn excuses voor de schaduwpartijen maar ik wilde persé wat Russisch laten zien.
Foto 2 (gasmaskers) is gemaakt voor een opdracht. Ik heb 'r ooit nog eens een fotowedstrijd mee gewonnen.
Foto 3 (Sovjet medailles) is een beetje te haastig genomen, ik had niet zoveel tijd. Mijn excuses voor de schaduwpartijen maar ik wilde persé wat Russisch laten zien.
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 37 keer
- Ontvangen: 80 keer
Nog een foto impressie
Nou vooruit nog een paar dan. De eerste foto (Grebbeberg) is op locatie genomen op de Grebberg in mei 1990. Met het thema de 50e herdenking van de Duitse inval in Nederland.
De tweede foto heeft als thema de staatsgreep in Rusland (Sovjet Unie toen nog net) in augustus 1991. Voor de mensen die geen Russisch spreken. Op het speldje staat in het Russisch vrij vertaald; De USSR op weg naar de vrede! Daar kon in augustus 1990 ten tijde van de staatsgreep nog wel aan getwijfeld worden. Het panstervoertuig op de achtergrond is een PT-76.

De tweede foto heeft als thema de staatsgreep in Rusland (Sovjet Unie toen nog net) in augustus 1991. Voor de mensen die geen Russisch spreken. Op het speldje staat in het Russisch vrij vertaald; De USSR op weg naar de vrede! Daar kon in augustus 1990 ten tijde van de staatsgreep nog wel aan getwijfeld worden. Het panstervoertuig op de achtergrond is een PT-76.

-
- Lid
- Contacteer:
Re: Nog een foto impressie
asjemenou schreef:Nou vooruit nog een paar dan. De eerste foto (Grebbeberg) is op locatie genomen op de Grebberg in mei 1990. Met het thema de 50e herdenking van de Duitse inval in Nederland.
WOW !!!!!!
Echt mooi gemaakt, vooral met die Nederlandse helm vind ik super !!!
MVG, Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Jeeper704
- Lid
Knap gedaan 

Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
- Darryl