Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De GI Collectors Guide is een boek waarvan er enorm veel verkocht zijn, waarschijnlijk meer dan dat er in de eerste instantie verwacht werd. Waarschijnlijk is er een 1ste en een 2de druk
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Pakweg een jaar of acht geleden kocht ik een boek "Wereldoorlog II Verzamelobjecten" van Harry Rinker en Robert Heistand (zie afbeelding - uitgeverij Michon BV - Helmond - Nederland - ISBN 9067611085 - oorspronkelijke titel : World War II Collectibles).
Alhoewel ik geen echt verzamelaar ben, heb ik wel zeer veel belangstelling voor voorwerpen uit die periode.
Is dit boek bij iemand bekend of kan er iemand zeggen of dit een degelijk werk is ?
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
woooooow shit... ik had het verkeerde plaatje dan van het internet geplukt.. ik heb inderdaad die andere versie te koop stana.. de inhoud is verder hetzelfde toch?
Die met de foto van de Company CP met officieren van het 175 Inf Regt van de 29 Division in het schuurtje in Frankrijk is de Europese versie.....
Die met de foto van Cola drinkende GI's is de versie voor de USA.....
Ik heb mijn GI guide via amazon.com in de VS gekocht, en ik kreeg de Europese versie. Amazon heeft het naar een Amerikaans adres verscheept, en vervolgens is het met de militaire post naar Europa en mij gegaan. Kennelijk maakt het dus weinig uit.
Kilroy schreef:Pakweg een jaar of acht geleden kocht ik een boek "Wereldoorlog II Verzamelobjecten" van Harry Rinker en Robert Heistand (zie afbeelding - uitgeverij Michon BV - Helmond - Nederland - ISBN 9067611085 - oorspronkelijke titel : World War II Collectibles).
Alhoewel ik geen echt verzamelaar ben, heb ik wel zeer veel belangstelling voor voorwerpen uit die periode.
Is dit boek bij iemand bekend of kan er iemand zeggen of dit een degelijk werk is ?
Dit is met alle respect een "beginners boek" , maar niet te min interessant met mooi geïllustreerde plaatjes van de verschillende te verzamelen objecten.
Dat ''Wereldoorlog II Verzamelobjecten'' boek is idd een nietszeggend boek met veel oppervlakkige info en wel leuke plaatjes maar dan houd het ook wel op! Ik heb hem op een rommelmarkt gekocht voor 1eur maar meer zou ik er ook niet aan uit willen geven.