Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zoek al jaren in EEN bos.
Maar ik ben het daar nu helemaal ZAT!
Aleen 2.1 mortieren, scherfen, handgranaten maar nu wil ik graag een goede plek waar kogels en andere leuke dingen liggen.
Hoe het zit in Duitsland weet ik niet. Maar in Groesbeek zijn wel heel veel plekken waar nog zat ligt. Alleen je moet erg oppassen dat ze je niet pakken want dan heb je een probleem.
In de Duitse provincie Nordhrein-westfalen (Weet de naam niet precies) naast limburg,daar mag je volgens mij wel zoeken.Dit is volgens mij de enigste provincie in Duitsland waar het is toegestaan.(Op sommige plekken,niet overal)
In de Duitse provincie Nordhrein-westfalen (Weet de naam niet precies) naast limburg,daar mag je volgens mij wel zoeken.Dit is volgens mij de enigste provincie in Duitsland waar het is toegestaan.(Op sommige plekken,niet overal)
Nordrhein-westfalen is juist zeer illegaal om te zoeken!!!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
bartdb4 schreef:Ik zoek al jaren in EEN bos.
Maar ik ben het daar nu helemaal ZAT!
Aleen 2.1 mortieren, scherfen, handgranaten maar nu wil ik graag een goede plek waar kogels en andere leuke dingen liggen.
Bart.
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace