Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Your Sending Limit is the maximum amount of money you can send through PayPal before completing the Expanded Use program. We ask users to enroll to increase security for everyone.
Your Sending Limit is: €750.00 EUR
€750.00 EUR Remaining
To lift this limit, please add a credit card and enroll in PayPal's Expanded Use Program.
Learn more about the Expanded Use Program and Verification"
Er staat nergens iets over "maanden" ?
Er staat bij Withdrawel limit, WEL een maand-limiet.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik heb geen creditcard, misschien is dat even handig om te melden
Jurrie
Oh sorry
Jah dit deed ik met een creditcard..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ja, dat is het hele probleem... Ik heb er geen en ik krijg/wil er voorlopig ook geen..
Dus dan HEB je volgens mij die limiet van 750 max (in TOTAAL), maar ik begon het me af te vragen omdat zovelen het hier gebruiken.
En als ik het wil gebruiken, waarvoor ik het wil gebruiken dan zit ik daar redelijk snel op
Zoals gezegd/gevraagd...correct me if i am wrong PLEASE (dat zou me alleen maar goed uitkomen )
Als je met een bankrekening werkt kan je geld 'storten' op je paypal rekening. Dus je kan bijv. iedere maand 100 euro storten op je paypal rekening. Als je iedere maand dan 100 euro (iets meer, iets minder) uitgeeft dan houd je dus een 'reserve' van 750-700 euro over.
Het kost dacht ik wel wat geld om op paypal te storten, maar als je aankopen gaat doen met grote bedragen dan is dit denk ik wel te verwaarlozen...
Huh, ik volg je even niet. Ik weet dat je er ook gewoon geld op kan storten. Maar dat is het hele probleem niet:D
Als ik dan namelijk elke maand 100 euro zou uitgeven, dan zit ik na 8 maanden (8*100=800 , meer dan 750) boven de maximale limiet die je mag verzenden, namelijk 750.
Ik zie namelijk nergens iets van 750 per maand ofzo staan, alleen per...totaal...
Als ik mij niet vergis (ik weet het niet zeker!!!!!!!!) verhoog je je limiet dus.
Dus als je 100 euro stort en je geeft niets uit: 750+100 = 850 te besteden.
(alles word dan wel weer van je rekening afgeschreven)
dacht ik hoor...
heb alleen geen idee meer waar het stond.
Ik denk dat het het beste is dat je even de FAQ van PayPal doorleest of hun prersoonlijk daarover mailen, die kunnen je precies vertellen wat wel en niet kan, en dat is tenminste betrouwbaar. Dus gewoon even de "contact" knop zoeken en hun een mailtje sturen.
Ik dacht namelijk dat hoemeer geld je erop stort hoe hoger dat limiet word?
mensen, ik heb woensdag geld overgemaakt op mijn paypal account, maar ik heb het nog steeds niet binnen, en ik moet het over 2 dagen overgemaakt hebben......Is dit normaal?
Ohja, ik heb het bankrekening nummer enz goed ingevuld, en mijn ID (die letters) bij de omschrijving ingevuld...dit klopt toch!?
Laat snel iets horen!
Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.