Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stravers schreef:Maak daar maar 4 tot 5 dagen van...
Morgen staat het op je PayPal account, no worries
Oh jah dat was het, maar ligt ook maar net welke bank je hebt. Want bij mij staat het er tot nu toe elke keer op binnen 2 dagen
Idd, dit is gemiddeld gezien...
Bij betalingen binnen Nederland heb ik ook altijd dat Van Rabobank naar Rabobank binnen een uur al erop kan staan!
Maar Van Giro rekening naar Rabobank gaat toch ook al gauw een dag of 3/4 duren...
Stravers schreef:Maak daar maar 4 tot 5 dagen van...
Morgen staat het op je PayPal account, no worries
Oh jah dat was het, maar ligt ook maar net welke bank je hebt. Want bij mij staat het er tot nu toe elke keer op binnen 2 dagen
Idd, dit is gemiddeld gezien...
Bij betalingen binnen Nederland heb ik ook altijd dat Van Rabobank naar Rabobank binnen een uur al erop kan staan!
Maar Van Giro rekening naar Rabobank gaat toch ook al gauw een dag of 3/4 duren...
Okey, dan snap ik het
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44 Tommy-Talk.com
HEt staat erop, maar alleen in euro's.... Kan ik dit dan omrekenen en het aantal euro's overmaken, of US dollars.
Het totaal komt op 62,28 dollar, en ik heb er nu 50 euro op staan (genoeg)...
Hoe moet ik dit doen?
Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Met PayPal kun je je geld omrekenen door dit te doen
Log in >> My Account >> Overview >> Balance; Transfer >> Eerst Calculaten >> Dan op Transfer drukken en voila, easy as that...
volgende keer met zulke vragen eerst zelf even kijken bij het help gedeelte, klik daarvoor helemaal rechts bovenaan
Stravers schreef:Oke voor het omrekenen gebruik ik altijd deze site; http://www.xe.com/ucc/
Met PayPal kun je je geld omrekenen door dit te doen
Log in >> My Account >> Overview >> Balance; Transfer >> Eerst Calculaten >> Dan op Transfer drukken en voila, easy as that...
volgende keer met zulke vragen eerst zelf even kijken bij het help gedeelte, klik daarvoor helemaal rechts bovenaan
Ok, maar dit is toch wel wat makkelijker
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Ik heb een bericht teruggehad over PayPal, over die limiet van 750 euro.
Ik heb het volgnede teruggekregen:
"The 750 limit is for the lifetime of the account until you add a credit
card and complete the Expanded Use Process for further verification of your
identity. It is not per month or per purchase. Each time you make a
payment it goes down little by little.
"
Lijkt me duidelijk
Jurrie
De nieuwste campagne op Kitmaker Benelux; "Stars Of The Benelux". Aanmelden? Klik op de link. Meer info? Ga naar het campagne topic
Ik geef ze helemaal gelijk met die limiet, ik heb ook een credit card toegevoegd en ingeschreven voor "expanded use", en heb het me nog niet beklaagd. Zo is iedereen natrekbaar mocht er iets foutlopen, en het kost eigenlijk niets.
Stravers schreef:Maar betaal je dan via de credit card of kan je dan nog gewoon geld via de bank overmaken?
Bij mij wordt het af de Visarekening gehaald. Maar ik denk wel dat je nog steeds geld kunt overmaken van je bankrekening naar je paypal rekening en dat het dan daarvan wordt afgehaald.
Tim schreef:Ik geef ze helemaal gelijk met die limiet, ik heb ook een credit card toegevoegd en ingeschreven voor "expanded use", en heb het me nog niet beklaagd. Zo is iedereen natrekbaar mocht er iets foutlopen, en het kost eigenlijk niets.
Alleen niet iedereen heeft een creditcard...Dat was en is het probleem
Jurrie
De nieuwste campagne op Kitmaker Benelux; "Stars Of The Benelux". Aanmelden? Klik op de link. Meer info? Ga naar het campagne topic
Ik heb een bericht teruggehad over PayPal, over die limiet van 750 euro.
Ik heb het volgnede teruggekregen:
"The 750 limit is for the lifetime of the account until you add a credit
card and complete the Expanded Use Process for further verification of your
identity. It is not per month or per purchase. Each time you make a
payment it goes down little by little.
"
Lijkt me duidelijk
Jurrie
Nu kijk ik op mijn paypal (en ik heb al aardig wat betaald via dit) en mijn limiet is : €751.36 EUR Hoe kan dit dan ?
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44 Tommy-Talk.com