Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo, sinds een paar weken geleden ben ik begonnen een battle of the buldge soldaat te verzamelen, er komt nog veel meer maar dit is een begin :
sumftarnmunster jacke 1943, -44
riem + koppel
2x k98 tassen
m42 helm met field paint (niet op foto)
duitse schop zonder hoes( komt tussen de 2 munitie tassen als hartbescherming) (niet op foto)
Een kleine suggestie: ik zou het windflapje boven de knopen doen in plaats van eronder. Eronder werd ook regelmatig gedaan maar volgens de voorschriften is het erboven, en het staat in mijn ogen mooier
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
en hoe kom ik aan het geld, heel simpel... ik had een broek gekocht bij mooyman maar ze ston mij niet 100% aan dus ik heb m'n geld terug gehad en m'n nieuwjaarsgeld erbij gedaan en deze vest gekocht, de helm, shop, riem + koppel en k98tassen heb ik al heel lang
antwerpx schreef:Een kleine suggestie: ik zou het windflapje boven de knopen doen in plaats van eronder. Eronder werd ook regelmatig gedaan maar volgens de voorschriften is het erboven, en het staat in mijn ogen mooier
Een mooi begin in ieder geval!
ik neem morgen nieuwe foto's met alles er op, ik zal zorgen da het in orde komt