Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jurryt schreef:WIl je zo vriendelijk zijn om uitleg te geven en evt. een foto bij zoeken zodat ook het kunnen vergelijken/zien wat dan het verschil is?
Ahja, kijk 's naar zijn andere berichten. Wil blijkbaar wel de expert en de ancien uithangen maar de jonge verzamelaars wat bijleren door een duidelijk gefundeerde mening, dat niet.
Guido schreef:Tim, wel snel beoordeeld! wacht anders volgende keer even af voordat je zo iets post. 1 zwaluw in de lucht maakt nog geen zomer
Misschien heb ik dan gewoon wat meer mensenkennis dan jij, want voor mij is het wel duidelijk, ook al heeft hij nog maar 4 berichten geplaatst.
Weinig kans dat deze persoon op een positieve manier kan bijdragen aan het forum, ik hoop dat hij zich alsnog herpakt.
Mijn Fluzeugfuhrer is dan ook een zeer laat oorlogse BSW, valt zeker niet te vergelijken met vb een vroege CF Juncker! Hier een betere foto... kan je ook niet vergelijken met die van Devilmorfose