Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
killingspree schreef:op de foto zie je een brit / canadees ( weet ik effe niet ) met een duitse wende jas in zumpfcamo !
dit zijn echt van die foto's waar die menig verzamelaar onder de neus kunt houden die van die opmerkingen rond schreeuwen van. DE ENGELSE GEBRUIKTE GEEN BEUTE SPULLEN !
dit is daar een sprekend voor beeld van !
zelf heb ik ooit een verhaal gehoord van een britse tank bestuurde Dr.G Maggs die een in plaats van een engelse helm zich een duitse had gevat omdat hij vond dat deze beter waren
niels
HET IS EEN CANADEES
Die gebruikten, effe denken, Canadese,Britse, US en Duitse spullen.
Dus hoef ik niets anders te verzamelen ik doe 4 in 1!!
jmc baan schreef:Ja,internetfoto,s.Het lukt my niet jouw foto vergroot te zien.Jammer,zo weet ik ook een foto met een amerikaan tijdens het ardenne offensief met een denison aan.
Yep, deze is wel van internet, maar ik heb hem in het boek out of the clouds ook staan.
Ik zou graag die foto zien van de us soldier!
Die foto staat in een boek over het ardenneoffensief,die ik toevallig doorbladerde in de bibliotheek.Zal eens kijke.Alle militairen van alle legers gebruiken wat practisch is,of dat nu van de vijand ,burgers of wat dan ook is.Maar vijandelijke uniformdelen zoals helmen en jassen kunnen vergissingen veroorzaken,geld ook voor wapens en voertuigen.Maar zolang hij een baret ophoudt is hij wel veilig.Dealtje met killingspree kan het begin zijn van 2de can.para.
Mj Cain, thanks...Nu alleen nog even de staatslotery winnen en dan voor 600 pond en de nog niet gehaalde verkoopprijs over laten komen.
2 cijfers veranderen, een plaatje uitgummen. en tada....