Ik heb vandaag mijn Amerikaanse ''Mustard'' broek binnengekregen,en heb ik hem meteen op mijn ''Ardennenoffensief'' infanterist gedaan.
Hier het resultaat:
(Beetje donkere foto's terwijl ze op de Camera er wel licht uitzagen )
Robin.
Mijn ''uniform''
- robin.h
- Lid
- robin.h
- Lid
Bedankt beide!
Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuw hoofd(Zoals die ook op echte paspoppen zitten),maar ik ben nog niet echt een goedkope tegenkomen.(Op ebay.com staan ers voor 50 euro,maar dat vind ik een beetje teveel)
Robin
Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuw hoofd(Zoals die ook op echte paspoppen zitten),maar ik ben nog niet echt een goedkope tegenkomen.(Op ebay.com staan ers voor 50 euro,maar dat vind ik een beetje teveel)
Robin
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Nico Roelofs
- Lid
Ik heb pas geleden nog 2 hoofden gekocht nieuw voor 35 euro per stuk. Je ziet wel vaker rond dit bedrag liggen maar deze zijn vaak al beetje beschadigd. Maar over het algemeen zijn ze wel duur. De meeste koppen van mij heb ik rond de 70 euro voor betaald. Je moet gewoon goed opletten.robin.h schreef:Bedankt beide!
Robin
Maar je pop ziet er leuk uit!
- gilles
- Lid
- robin.h
- Lid
Als je die Winter-parka bedoeld... die heb ik eens van een bevriende verzamelaar gekochtsander vw schreef:, waar vidn je die witte anoraks?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "