Het blijft wel spannend zo heNico Roelofs schreef: Hoe en waar deze gemonteerd moet worden, vertel ik later.

Als je die witte bedoelt met het gat erin, dan is dat nog een kartonnen mal die bij de volgende stap beschreven gaat worden.Darryl schreef:ff een vraag tussendoor! Nico op de voorlaatste foto zie je een ''malletje'' waar heb je dat van gemaakt?
Ik ben wel benieuwd hoe het uit eindelijke resultaat bij jou gaat worden! Dus zou graag ook een keer een foto willen zien!Ik bouw nog steeds mee
Nico Roelofs schreef:
Hoe en waar deze gemonteerd moet worden, vertel ik later.
Het blijft wel spannend zo he
Tja, als je het topic uitprint dan krijg je al deze zinloze dingen ertussen.. En t kost een beetje veel inkt voor de plaatjes..Nico Roelofs schreef:Bedankt! Maar ik zou echt niet weten hoe ik iets in pdf zet. Maar deze topic zal vast wel terug te vinden zijn. Of je moet deze topic even uitprinten.Dodo schreef:Dit is echt een hele mooie handleiding.
Misschien een idee om hem in .pdf formaat te zetten ofzo?
Kan k m ook later opslaan
Jah van mij mag je best proberen zoiets te maken. Kan best wel handig zijn. Zelf zou ik niet weten hoe dat moet, dus je mag het best proberen. Ik kan eventueel wel micorstation tekeningen maken. Misschien dat deze ook in zo'n bestand gezet kunnen worden. AutoCAD tekeningen kan eventueel ook.Dodo schreef:Tja, als je het topic uitprint dan krijg je al deze zinloze dingen ertussen.. En t kost een beetje veel inkt voor de plaatjes..Nico Roelofs schreef:Bedankt! Maar ik zou echt niet weten hoe ik iets in pdf zet. Maar deze topic zal vast wel terug te vinden zijn. Of je moet deze topic even uitprinten.Dodo schreef:Dit is echt een hele mooie handleiding.
Misschien een idee om hem in .pdf formaat te zetten ofzo?
Kan k m ook later opslaan
Maar als iemand Adobe Acrobat 7.0 Standard (of een andere versie) heeft dan kan hij er zo eentje in elkaar zetten.
Maar misschien kan ik ergens een treal versie downloaden, dan kan ik er 1tje in elkaar zetten.
//edit:
ik zou er evt. 1 kunnen maken, laat maar weten of je geïnteresseerd bent.