Militaria cq Antiekzaken in of rond Amsterdam?
-
- Lid
Militaria cq Antiekzaken in of rond Amsterdam?
Beste mensen,
Binnenkort ben ik voor mijn werk een aantal weken in Amsterdam en aangezien ik daar niet bekend ben was ik benieuwd of iemand van jullie een aantal winkels/zaken weten waar ze militaria cq antiek verkopen.
Alvast bedankt voor eventuele tips
Groet'n uut Drenthe,
Jacob
Binnenkort ben ik voor mijn werk een aantal weken in Amsterdam en aangezien ik daar niet bekend ben was ik benieuwd of iemand van jullie een aantal winkels/zaken weten waar ze militaria cq antiek verkopen.
Alvast bedankt voor eventuele tips
Groet'n uut Drenthe,
Jacob
- Brianlinden
- Lid
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Amsterdam kent geen Militaria winkels, alleen junkies, dealers,zwerfers,hoeren, coffeeshops (weedhouses).
Antiek zaken vind je wel maar of je daar militaria aantreft, je kan het beste op het waterlooplein kijken op de rommelmarkt die daar altijd is, daar staat een verkoper die een legerdump heeft, ik heb wel eens Duitse tassen zien liggen.
Ik hoop dat je succes hebt, pas wel op voor louge gasten en zakkerollers.
Als gasten hey psst zeggen doorlopen want dat zijn alleen junkies/dealers die je troep wilen aansmeren.
And wear a Jimmy hat if ya go to the red light district,
Cain out
Antiek zaken vind je wel maar of je daar militaria aantreft, je kan het beste op het waterlooplein kijken op de rommelmarkt die daar altijd is, daar staat een verkoper die een legerdump heeft, ik heb wel eens Duitse tassen zien liggen.
Als gasten hey psst zeggen doorlopen want dat zijn alleen junkies/dealers die je troep wilen aansmeren.
Cain out
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
- Dodo
- Lid
Een paar...FELIX schreef:Zijn er nog winkels in Den Haag?
Groeten R.
Maar je hebt er vooral junkies, dealers, zwerfers, hoeren, coffeeshops.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
Maj.Cain schreef:Amsterdam kent geen Militaria winkels, alleen junkies, dealers,zwerfers,hoeren, coffeeshops (weedhouses).
Cain out
Nou nou, waar kom jij vandaan zeg?? Ik loop liever in Adam dan in Rdam of The Hague...
In Amsterdam heb je Dump2000...
- seabee
- Lid
-
- Lid
Ook Duitse dingen uit de wo2?seabee schreef:Ja. Westpoint in de prins Hendrikstraat 135.Dodo schreef:Een paar...FELIX schreef:Zijn er nog winkels in Den Haag?
Groeten R.
Maar je hebt er vooral junkies, dealers, zwerfers, hoeren, coffeeshops.
Ben er al een hele tijd niet meer geweest, maar je kon er altijd leuke dingen kopen.
Groeten R.
Groeten R.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- seabee
- Lid
IK ben misschien 7 jaar geleden voor het laats geweest. Bel 'm anders ff met je vragen. 070 3465638 Ik verzamel alleen Amerikaans dus wat hij aan duits heeft/had liggen weet ik niet. Maar het is een verzamelaars winkel en geen moderne dump. Pluk de dagFELIX schreef:Hoe lang geleden was je er, en wat voor Duitse dingen; veldflessen, tassen enz., of ook ordens, uniformen, veldpetten, helmen, papieren, en wehrpassen enz.seabee schreef:Toen wel. Hij is zelf verzamelaar van duitse para helmen.
Groeten R.
CAN DO