Lezen kerel lezen... ''ik heb het al gemeld bij ebay (HUH) maar jah ik denk aan mijn mede verzamelaars''
Ik WIL ALLEEN MENSEN BEHOEDEN!!!
Slechte ebayer's voor uw eigen protectie...
- Jurrie
- Moderator
Sturmman, begrijp ik het nu goed..... ben je zelf ook opgelicht door deze kerol of heb je het van horen-zeggen?
Als het dat eerste is, vind ik het zeer nuttig dat je het hier meld en iedereen zou je ervoor moeten bedanken...
Als het het tweede is, is het sneller ongeloofwaardig en kan ik reacties hier begrijpen...
...dus wat is het?
Jurrie
Als het dat eerste is, vind ik het zeer nuttig dat je het hier meld en iedereen zou je ervoor moeten bedanken...
Als het het tweede is, is het sneller ongeloofwaardig en kan ik reacties hier begrijpen...
...dus wat is het?
Jurrie
- Simon
- Lid
sturmman schreef:Doe er mee wat je wilt, ik heb het al gemeld bij ebay (HUH) maar jah ik denk aan mijn mede verzamelaars...zoals ik al zei denk erover wat je wilt! Maar waarom zou ik de intentie hebben om dit te plaatsen als ik ZELF niet ben opgelicht door deze kerel....
Sbas
Wat voor bewijs wil je zien dan,...een giroafschrift ofzo! En het is trouwens niets ''ik heb hoor zeggen dat'' want IK ZELF ben opgelicht en dus is het een verhaal uit 1e hand!
Sbas
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
Ebay doe geen barst aan dit soort figuren. Je hoeft van hen ook echt geen hulp te verwachten met dit soort zaken. Het enige wapen is feedback en het waarschuwen van mede-verzamelaars. Ik vind het uitstekend dat Sbas het hier post en ook anderen moeten dat soort oplichters posten, mits hun zelf iets degelijks is overkomen (en niet de overbuurman van de nicht van je zwager).
Grtn
David
Grtn
David
- Miesjel
- Lid
Om dezelfde rede:
Martijn schreef:Niet dat ik wil zeggen dat ik je niet geloof, maar ik vind dit geen fijn bericht.
Ten eerste als we iedereen de kans geven om mensen hier van oplichting te beschuldigen is het einde zoek. Voor ons moeilijk te controleren en bovendien moet zaken opgelost worden op de site waar het speelt.
Ten tweede ik zie nergens een teken van bewijs dat deze man ergens aan schuldig is, dat is wel het minste dat we willen zien. Daarom de naam van de persoon verwijderd.
Topic op slot.
Martijn
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.