Mijn lievelingsfoto
-
- Lid
- Contacteer:
- Miesjel
- Lid
Geweldige foto Giel, is echt enorm veel op te zienGiel schreef:Eén lievelingfoto kiezen vind ik enorm moeilijk, maar ik denk dat ik toch bij deze blijf...
http://img232.exs.cx/img232/7053/ssfoto14go.jpg

Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- max
- Lid
- Contacteer:

My other car is a Skoda staat op de bumperklever die je rechts ziet
Aprés moi, le déluge
http://www.dambusters.be
http://www.dambusters.be
- paulstolk
- Lid
- Contacteer:
- Peter M
- Lid
Ik heb veel getwijfeld, maar ik denk toch dat de deze mijn favoriet is:

Van links naar rechts: soldaat met pelzjacke (uit konijnenvacht) en oorwarmers; pelzjacke; lang Schneehemd en Kopfhaube; Winteranzug (parka+broek); Pelzmantel en kopfhaube; Pelzmantel en kopfhaube; Winteranzug; lang Schneehemd en kopfhaube; Pelzjacke.

Van links naar rechts: soldaat met pelzjacke (uit konijnenvacht) en oorwarmers; pelzjacke; lang Schneehemd en Kopfhaube; Winteranzug (parka+broek); Pelzmantel en kopfhaube; Pelzmantel en kopfhaube; Winteranzug; lang Schneehemd en kopfhaube; Pelzjacke.
-
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Erg moeilijk om er zomaar een favoriete foto uit te halen. Er zijn er zoveel die in aanmerking komen door verschillende factoren, bvb omdat ze dicht bij mijn huis genomen zijn, omdat ze artistiek/fotografisch erg knap zijn of gewoon omdat ze zeldzaam zijn.
Hierbij enkele van mijn lievelingen

Oprukkende Duitse troepen, Belgische vluchtelingen en soldaten die zich onder een witte vlag terugtrekken, en dit alles aan het standbeeld van koning Albert I in Nieuwpoort. Eind mei 1940.

Terdonk (een viertal km van waar ik woon), 24 mei 1940. De Duitsers hebben na een oponthoud van 3 dagen eindelijk een doorbraak geforceerd bij het kanaal Gent-Terneuzen en leggen een noodbrug. Bij deze slag zijn langs beide zijden honderden doden gevallen, ook nog op de dag waarop deze foto is gemaakt.

En een laatste: Belgische krijgsgevangenen worden naar een kamp in Duitsland gebracht, op 16 mei 1940. Prachtige details (uniformen en gelaatsuitdrukkingen van de Belgen, de toeschouwers waaronder spelende kinderen en een zwangere vrouw, etc).
Dit zijn 3 privéfoto's, persfoto's zijn ook dikwijls erg mooi, maar toch een klasse apart vind ik.[/img]
Hierbij enkele van mijn lievelingen

Oprukkende Duitse troepen, Belgische vluchtelingen en soldaten die zich onder een witte vlag terugtrekken, en dit alles aan het standbeeld van koning Albert I in Nieuwpoort. Eind mei 1940.

Terdonk (een viertal km van waar ik woon), 24 mei 1940. De Duitsers hebben na een oponthoud van 3 dagen eindelijk een doorbraak geforceerd bij het kanaal Gent-Terneuzen en leggen een noodbrug. Bij deze slag zijn langs beide zijden honderden doden gevallen, ook nog op de dag waarop deze foto is gemaakt.

En een laatste: Belgische krijgsgevangenen worden naar een kamp in Duitsland gebracht, op 16 mei 1940. Prachtige details (uniformen en gelaatsuitdrukkingen van de Belgen, de toeschouwers waaronder spelende kinderen en een zwangere vrouw, etc).
Dit zijn 3 privéfoto's, persfoto's zijn ook dikwijls erg mooi, maar toch een klasse apart vind ik.[/img]
Laatst gewijzigd door Tim op 29 mar 2005, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer: