Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kun je je beter afvragen of je je vriendin wel moet houden. Bedoel als zei negatief is ten opzichte van je hobby/verzameling, wat heb je er dan aan. Beter zou dan de vraag kunnen zijn: Zou je je vriendin houden als ze zou zeggen dat je moest stoppen met het verzamelen van de (in haar ogen) "rotzooi"?
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Tex schreef:Kun je je beter afvragen of je je vriendin wel moet houden. Bedoel als zei negatief is ten opzichte van je hobby/verzameling, wat heb je er dan aan. Beter zou dan de vraag kunnen zijn: Zou je je vriendin houden als ze zou zeggen dat je moest stoppen met het verzamelen van de (in haar ogen) "rotzooi"?
Dumpen die handel! Vriendin dan he! Niet de verzameling!
Tex schreef:Kun je je beter afvragen of je je vriendin wel moet houden. Bedoel als zei negatief is ten opzichte van je hobby/verzameling, wat heb je er dan aan. Beter zou dan de vraag kunnen zijn: Zou je je vriendin houden als ze zou zeggen dat je moest stoppen met het verzamelen van de (in haar ogen) "rotzooi"?
Mocht je toch besluiten je verzameling te dumpen, laat het me ff weten
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Mocht je toch besluiten je verzameling te dumpen, laat het me ff weten
Verzameling dumpen???? Wat is dat??? Dat komt niet in een me begrippenlijst voor. Vriendin dumpen, dat ken ik wel, maar verzameling dumpen is mij geheel onbekend.
Ik lees hier dat mensen heel stoer zeggen dat de vriendin er uit gaat. Alleen dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik denk dat als je echt van iemand houd dat je dan voor een hele moeilijke keuze komt te staan!
nee want dat doe je niet. Of hou je al echt van iemand zonder dat je elkaar kent? Lijkt me sterk. Dus als zij bij je zou komen en zegt wat een rotzooi flikker die zooi weg of ik kom nooit meer nou ja dan gaat het van doei doei doei
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!