(dit is een leuke) wat vind je vriendin van je verzameling?
- jeroen1944
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Simon
- Lid
hhehehe
achja het zegt toch veel meer over haar als ze zegt dat ze je niet neemt met verzameling, dan zegt dat echt voor mij genoeg over wat zij voor je voelt hé
hebben er toevallig nog mensen zoiets meegemaakt dat ze je niet nam met je collectie??

achja het zegt toch veel meer over haar als ze zegt dat ze je niet neemt met verzameling, dan zegt dat echt voor mij genoeg over wat zij voor je voelt hé
hebben er toevallig nog mensen zoiets meegemaakt dat ze je niet nam met je collectie??
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- killingspree
- Lid
ei ja !
hier ik weer !
ik denk dat als je in een relatie goed bent voor elkaar en je vriendin om 1 of andere reden niet echt de hobby waardeerd daar echte wel een midden weg in te vinden is.
want het kan ook zijn dat ze het geen rommel vind maar dat ze ergens mee zit.
neem het effe grof weg zo: je komt een leuke gezellige meid tegen waar je wat mee krijg. op een gegeven moment komt ze bij je thuis en staat er zo'n wehrmacht pop op je kamer. meisje barst in tranen uit ( heb je wel iets om goed te maken, das immers bijna altijd zo )maar stel je voor de de familie van die meid of what ever dat is hele erge dingen hebben mee gemaakt !
het kan altijd dus sluit zoiets effe niet uit !
de enige 2 reden waar mee mijn vriendin lineo recta de straat op zou vliegen is beginnen met roken en vreemd gaan
als ik er achter zou komen dat mijn vriendin vreemd zou gaan (en dat weet ze ook maar ik ben er niet bang voor dis effe algemeen ) ( noem het een vriendin ) dan is niels zo pisted of en word ik heel erg onredelijk !
jullie weten vast wel dat ik daar mee bedoel.
er vliegen dan echte projectielen in het rond ( daar is de Flak 88 een potpindakaas bij )
echt als er iets is waar ik me kwaad op kan maken.gggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !
maar goed terug naar het onder werp !
er kan dus een directe reden voor zijn
hier ik weer !
ik denk dat als je in een relatie goed bent voor elkaar en je vriendin om 1 of andere reden niet echt de hobby waardeerd daar echte wel een midden weg in te vinden is.
want het kan ook zijn dat ze het geen rommel vind maar dat ze ergens mee zit.
neem het effe grof weg zo: je komt een leuke gezellige meid tegen waar je wat mee krijg. op een gegeven moment komt ze bij je thuis en staat er zo'n wehrmacht pop op je kamer. meisje barst in tranen uit ( heb je wel iets om goed te maken, das immers bijna altijd zo )maar stel je voor de de familie van die meid of what ever dat is hele erge dingen hebben mee gemaakt !
het kan altijd dus sluit zoiets effe niet uit !
de enige 2 reden waar mee mijn vriendin lineo recta de straat op zou vliegen is beginnen met roken en vreemd gaan
als ik er achter zou komen dat mijn vriendin vreemd zou gaan (en dat weet ze ook maar ik ben er niet bang voor dis effe algemeen ) ( noem het een vriendin ) dan is niels zo pisted of en word ik heel erg onredelijk !
jullie weten vast wel dat ik daar mee bedoel.
er vliegen dan echte projectielen in het rond ( daar is de Flak 88 een potpindakaas bij )
echt als er iets is waar ik me kwaad op kan maken.gggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !
maar goed terug naar het onder werp !
er kan dus een directe reden voor zijn
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
- Mr_Flibble
- Lid
- Contacteer:
Tegen je vriendin zeggen dat ze een dikke reet heeft...gegarandeerd voor een blauw oog.jeroen1944 schreef:Weten jullie toevallig wat goed is voor n blauw oog???????

Ben ondertussen alweer een paar jaartjes vrijgezellig en dat bevalt me prima zo. Een vriendin mag best weinig interesse tonen voor mijn verzameling. Zij zal ook wel dingen doen waar ik weinig om geef. En op tijd gezellig dingen samen doen.
In Tabulas Argenteas Refero
- Simon
- Lid
Mr_Flibble schreef:Tegen je vriendin zeggen dat ze een dikke reet heeft...gegarandeerd voor een blauw oog.jeroen1944 schreef:Weten jullie toevallig wat goed is voor n blauw oog???????![]()
Ben ondertussen alweer een paar jaartjes vrijgezellig en dat bevalt me prima zo. Een vriendin mag best weinig interesse tonen voor mijn verzameling. Zij zal ook wel dingen doen waar ik weinig om geef. En op tijd gezellig dingen samen doen.[b/]
subtiel...

You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- Mr_Flibble
- Lid
- Contacteer:
- Narcolepticus
- Lid
Moet je verzamelen?
Mijn vriendin is niet atijd even blij met mijn WO2-fanatisme. Ik zit behoorlijk vaak achter de PC, begin in september een andere HBO, nl Leraar Geschiedenis 2e graads en zit tot diep in de nacht naar Discovery te kijken...
Als ik haar nou eens meeneem naar de volgende meeting, misschien dat jullie haar kunnen overtuigen
Mijn vriendin is niet atijd even blij met mijn WO2-fanatisme. Ik zit behoorlijk vaak achter de PC, begin in september een andere HBO, nl Leraar Geschiedenis 2e graads en zit tot diep in de nacht naar Discovery te kijken...
Als ik haar nou eens meeneem naar de volgende meeting, misschien dat jullie haar kunnen overtuigen

- Sbas
- Lid
Mijn ex vriendin vondt t maar nix en die vond het allemaal zonde en dom dat ik een halve dag naar munster reed om een paar blikke staal van 70 ton te bekijken met mn pa...
MAAAAR
mn nieuwe vriendin die vindt t GEWELDIG serieus die trekt een voor een al mn boeken uit mn kast en leest er 1 per week! :O Dat is pas stimulerend...dat kan ik je wel vertellen! PERFECT! Ze vroeg zelf ook laatst nog of ze niet mee mocht naar t museum in Bastogne!
Jah zo willen we dat zien
Sebas
MAAAAR

Jah zo willen we dat zien

Sebas
- Jeeper704
- Lid
Mijn vriendin die leefde voor m'n verzameling. Ze naaide en repareerde uniformen, ze stofte alles mooi af, ze schikte elke Stars & Stripes per datum. Zelfs de displaykasten werden grondig opgepoetst elke maand.
Euh ...... en toen werd ik wakker
Ik heb sinds 1984 - 1985 Amerikaanse militaria verzameld. Tot dik 3 jaar terug had ik die verzameling bestaande uit 7 complete displaypoppen, 3 complete uitgaanstenues, een hele resem "overseas caps", een berg papieren.
En toen ben ik beginnen bouwen en liep dat financieel aspect - ok .... aderlating - niet zoals het moest.
Gevolg: boel verkopen want geen andere oplossing.
Vriendin heeft - had - geen moeite met de hobby en vond het zelfs niet leuk dat ik ze moest wegdoen (maar of ze blij zou - zal - zijn moest ik terug beginnen .... da's een ander paar mouwen).
Dus zo kan het ook lopen.
Euh ...... en toen werd ik wakker

Ik heb sinds 1984 - 1985 Amerikaanse militaria verzameld. Tot dik 3 jaar terug had ik die verzameling bestaande uit 7 complete displaypoppen, 3 complete uitgaanstenues, een hele resem "overseas caps", een berg papieren.
En toen ben ik beginnen bouwen en liep dat financieel aspect - ok .... aderlating - niet zoals het moest.

Gevolg: boel verkopen want geen andere oplossing.

Vriendin heeft - had - geen moeite met de hobby en vond het zelfs niet leuk dat ik ze moest wegdoen (maar of ze blij zou - zal - zijn moest ik terug beginnen .... da's een ander paar mouwen).

Dus zo kan het ook lopen.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Ik ben nog steeds zeer content met m,n eega! Ze blijft zondag thuis, terwijl ik een mannendag heb in La Gleize!

Laatst gewijzigd door Peter op 15 jun 2005, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar is 'ie weer!