Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik denk dat we vooral niet teveel aandacht aan hem moeten besteden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Skylighter schreef:Het lijkt wel of het forum laatste tijd steeds meer "vage" mensen trekt
Zolang jij er maar bent he!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Skylighter schreef:Nee, maar ik bedoel, zoals McReynolds met zijn mooie verhalen. En mensen die naar mening beetje extreem rechtse mening hebben etc. Snap je?
Ik snapje, en ik wist ook direct wat je bedoelde. T gaat wel weer over...Althans in de tijd dat ik hier op het forum heb gezeten (ben dan weliswaar niet zo'n veteraan als proos, roel of yppy) is het altijd gebeurd..
Je moet me daar even niet al te serieus nemen..
Dodo schreef:
Ik snapje, en ik wist ook direct wat je bedoelde. T gaat wel weer over...Althans in de tijd dat ik hier op het forum heb gezeten (ben dan weliswaar niet zo'n veteraan als proos, roel of yppy) is het altijd gebeurd..
earlymb schreef:Mijn favoriete vondst was een partijtje nog in de fabrieksverpakking zittende M1 buitenhelmen (front seams) met khaki kinriemen en originele verf nog in absolute mint conditie op een junkyard in de VS.