Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gekregen van de grootvader van een vriend die tijdens de oorlog in België leefde en daarna met het bezettingsleger Duitsland bewaakte, een hoop emblemen en patches en ook een 12tal foto's.
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Van mijn oud-oom (KNIL/Klu-vlieger) heb ik een Vliegerkruis, Oorlogsherinneringskruis, KNIL wings, Klu wings, Klu overjas, een aantal herdenkingsschilden en een aantal boeken over de KNIL luchtvaart geërft, en van mijn opa (KNIL-boordwerktuigkundige) heb ik een aantal Technical Manuals mbt. het "bomvliegtuig B-25" geërft. Verder heb ik van iemand de persoonsbewijzen met een aantal bonkaarten van een compleet gezin gekregen (zij was de jongste dochter in dat gezin).
LAHsoldier12 schreef:het lijkt me wel eens leuk om jullie schenkingen van veteranen te zien. Bijzondere dingen die je van je famillie hebt gekregen kun je hier ook posten.
Simon schreef:Gekregen van de grootvader van een vriend die tijdens de oorlog in België leefde en daarna met het bezettingsleger Duitsland bewaakte, een hoop emblemen en patches en ook een 12tal foto's.
Simon, ff off-topic (sorry gasten)
die badge rechts boven met die helm en bliksems, is dat een gedrukte of een geborduurde? tnx
marc
I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store
aha alvast bedankt, ze zijn in elk geval gebruikt door het bezettingsleger.
maar weet niet of dat wilt zeggen dat ze niet wo2 zijn, 2piron badges zijn al zeker naorlogs.
de andere betwijfel ik.
mvg
simon
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Het kenteken met leeuw, Y en shamrock is het kenteken van de Tweede Infanteriebrigade Yzer, getraind in Noord Ierland...
(Meer info op http://www.belgianbadges4046.be/YSER.htm )
De webmaster van die site, Jean Marie VANWIJNSBERGHE, kan je zeker veel meer vertellen....
Ik heb ooit eens van een Nederlandse ex-Waffen-SS-er een HJ-dolk en een schirmmütze van een Duitse veteranenorganisatie (voor veteranen van de W.O.I) gekregen.
Verder van Canadese veteranen wat foto's.